F
Flynn
Guest
Zo maar even vijf A-6 varianten op m'n bureau gegooid en daar hou ik nu van. Even de fabriekslijn openen voor drie EW-types en twee herstellingen tussendoor draaien van 2 aanvalsjagers.
Wat hebben we op tafel liggen?
Matchbox EA-6B Prowler
Hasegawa EA-6B Prowler
Fujimi EA-6A Intruder
Hasegawa A-6A Intruder
Hasegawa A-6E Intruder
Een mooi quintet.
Een vergelijkende studie van de Electronic Warfare beestjes van de verschillende merken.
Matchbox is een beetje bruut qua panelen, maar die werken we wel weg.
Cockpitjes
Hmmmm, it ain't gonna happen... beetje aanpassen en wat scratchbuilding. Enkel Fujimi doet het voldoende.
Eerst de Matchbox maar eens onder handen nemen en de beide opknapHasegawa A-6'jes.
En een nieuw achterkantje (Excuse me, Bulkhead) gemaakt en wat stripjes gesneden.
En plak en knipwerk, de kleuterschool heeft toch z'n vruchten afgeworpen.
En toen waren er twee
en een heleboel
Na dit intermezzo was het tijd voor de eerste kleurtjes
Ik had er graag wat mennekes in gehad, Vooral de oude Hasegawa's en de Matchbox schreeuwen om pilootjes.
De productielijn loopt
En de oude Hasegawa'tjes wilden al eens een proefvluchtje maken. Zonder staartvleugels mag dat uiteraard niet, maar ze mogen wel al eens op een potje staan.
Volgende stadium is het inbouwen van alle hardware en dan volgt het bodywork, maar dat is voor de volgende update.
Tot later!
Wat hebben we op tafel liggen?
Matchbox EA-6B Prowler
Hasegawa EA-6B Prowler
Fujimi EA-6A Intruder
Hasegawa A-6A Intruder
Hasegawa A-6E Intruder
Een mooi quintet.
Een vergelijkende studie van de Electronic Warfare beestjes van de verschillende merken.
Matchbox is een beetje bruut qua panelen, maar die werken we wel weg.
Cockpitjes
Hmmmm, it ain't gonna happen... beetje aanpassen en wat scratchbuilding. Enkel Fujimi doet het voldoende.
Eerst de Matchbox maar eens onder handen nemen en de beide opknapHasegawa A-6'jes.
En een nieuw achterkantje (Excuse me, Bulkhead) gemaakt en wat stripjes gesneden.
En plak en knipwerk, de kleuterschool heeft toch z'n vruchten afgeworpen.
En toen waren er twee
en een heleboel
Na dit intermezzo was het tijd voor de eerste kleurtjes
Ik had er graag wat mennekes in gehad, Vooral de oude Hasegawa's en de Matchbox schreeuwen om pilootjes.
De productielijn loopt
En de oude Hasegawa'tjes wilden al eens een proefvluchtje maken. Zonder staartvleugels mag dat uiteraard niet, maar ze mogen wel al eens op een potje staan.
Volgende stadium is het inbouwen van alle hardware en dan volgt het bodywork, maar dat is voor de volgende update.
Tot later!