Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Mag toch he ? Want dit is serieus uit mijn comfortzone hoor
Heb alle respect voor papierbouwers zonder meer maar voor mezelf zag ik dat echt niet zitten bij deze ik ga hetproberen
Marc
Mannekes waar ben ik aan begonnen ?????? ben al de hele dag bezig geef mij maar plastiek hoor dees is echt niks voor mij maar ik zal het afwerken
fotokes komen later
Fredje Respect man voor wat gij presteert met uw papierbouw
Marc
Toen ik het model zag had ik al een flauw vermoeden dat dit geen simpel klusje zal worden, dus helaas iets te hoog gegrepen voor een eerste papier model.
Nee nee Erwin ik ga door tot het bittere einde heb zowat dezelfde problemen als gij namelijk het rondzetten van het papier ik had het verkeerd begrepen met name de tunnel boven de versnellingsbak maar je gaat er niet veel van zien hoor
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.