Ditmaal eentje die ik nog niet zo lang geleden gekocht heb op een beurs en was er al jaren verlekkerd op om zoiets eens te bouwen
Met deze redelijk complete kit kan ik drie versies bouwen
1 de woody met houten zijpanelen ( plastic uiteraard )
2 een oude pickup met kleine laadbak achteraan
3 een hotrod pickup met een v8 motor
Nu heb ik me gefocust op de woody omdat ik dit zo een mooi wagentje vind alhoewel ik ook wel zin in de pickup heb , ik kom er in feite nog niet echt uit
Maar nu zullen er wel collega bouwers zijn die dit niet graag zien en liever de echte oldtimer versie zien , maar ooit komt dat er nog wel eens van om een serieuze echte oldtimer te bouwen misschien dezelfde kit wie weet
De boxart
Het imense bouwplan
De inhoud waarmee ik bijna twee complete auto's mee kan bouwen
Het zal voor mij een hele kluif worden om deze houtstructuur tot een mooi einde te brengen , maar ja wat moet ik doen , gewoon aan beginnen
grt
Marc
Met deze redelijk complete kit kan ik drie versies bouwen
1 de woody met houten zijpanelen ( plastic uiteraard )
2 een oude pickup met kleine laadbak achteraan
3 een hotrod pickup met een v8 motor
Nu heb ik me gefocust op de woody omdat ik dit zo een mooi wagentje vind alhoewel ik ook wel zin in de pickup heb , ik kom er in feite nog niet echt uit
Maar nu zullen er wel collega bouwers zijn die dit niet graag zien en liever de echte oldtimer versie zien , maar ooit komt dat er nog wel eens van om een serieuze echte oldtimer te bouwen misschien dezelfde kit wie weet
De boxart
Het imense bouwplan
De inhoud waarmee ik bijna twee complete auto's mee kan bouwen
Het zal voor mij een hele kluif worden om deze houtstructuur tot een mooi einde te brengen , maar ja wat moet ik doen , gewoon aan beginnen
grt
Marc
Laatst bewerkt door een moderator: