Hoofdsponsor

1/35 French AMX Auf 1 [wip]

• Onderwerp starter Onderwerp starter Hilbert
  • Startdatum Startdatum
H

Hilbert

Guest
Hallo allen,

Een oude shelf queen zoals men dat noemt. Heeft een tijdje stil gestaan. Ik had de onderkant al geweatherd, al niet geheel naar mijn voldoening. Vandaag maar weer eens opgepakt en ff doorgezet met verweren.. Ook weer niet geheel naar mijn wens.. Maar ach.. it's all about the fun.. right?

Anyway.. deze foto's hebben mij doen besluiten om per direct zo'n photobooth te kopen.. word helemaal gek van de steeds slechte foto's!

DSC_1016_zpsveocwgve.png
DSC_1015_zpsomwoe3ui.png
DSC_1014_zpsqta9odgu.png
DSC_1013_zpsdcvmuzyz.png
DSC_1012_zpsu1q6b5bw.png

Groetjes,

Hilbert

Hoi danny,

Jazeker, deze gaat op een sokkel.. Ik ben verder gegaan met verweren.. Maar dat ging niet helemaal goed. De verflaag liet los namelijk door de white spirit.. Terwijl ik wel vernis heb gebruikt.. Wat er mis is gegaan.. heb geen idee!

Anyway, ik heb ook inmiddels de lichttent binnen. Vanavond maar eens foto's maken.

Groet,

Hilbert

Knap Hilbert !! de laatste foto's zijn zeker een grote verbetering ! Wat voor een lichttent is dat als ik vragen mag ?

Groeten

Patrick

Bedankt voor de berichten!

De tent die ik gebruik is deze;
102721261.jpg
(bron: google afbeeldingen)

Gekocht via ebay en bevalt prima. Alleen het opvouwen is even een kunst maar er zijn genoeg filmpjes daarover te vinden op youtube.

Groetjes,

Hilbert

die laatste foto's zijn inderdaad een hele stap vooruit.. Mooie camo en verwering.

in verband met de loskomende verf, welk een verf en vernis gebruik je juist?

Ik heb op SMC daar al menig mening over gehoord. Maar de fout was dat ik mijn model niet had gewassen in een sopje.. en daardoor dus vet achterbleef onder de primer. De white spirit lost dit dan op.. en komt onder de verf terecht..

Aaah de Future + !! Wel van gehoord. Maar nog nooit gebruikt :) Misschien toch eens aan wagen haha.

Terug
Bovenaan