Beste vrienden ik heb alles waar ik mee bezig was op " on hold " gezet omdat ook ik met een groepsbouw bezig ben een beetje uit mijn comfort zone , een vrachtwagen niet direct mijn stijl zal je zeggen , maar onze vorige leden dag was ik meteen verkocht en verknocht aan deze camion
niet alleen de vrachtwagen maar ik was direct aangetrokken om de vele en mooie afgewerkte onderdeeltjes die in deze kit zitten
Het is het alom bekende Ford T model dat dienst deed in Rusland met enkele kleine veranderingen die een leek niet echt zal opmerken , echter veel info heb ik er niet over
Ik heb ineens gebruikgemaakt van mijn hobbyplaats eens deftig op te ruimen en een make over te geven met een muur met zelf gemaakte schabben voor Vallejo , Mig , Tamiya enz ze zijn zo gemaakt dat de verfjes er juist in passen tevens heb mijn werkblad ook veranderd , ik was woensdag morgen nog snel naar de Brico gereden juist voor de Lock down en kwam juist toe
Even stoefen mag he
Ok hier gaan we people
de boxart altijd mooi om te zien
een zeer mooi duidelijk afgewerkt bouwplan
de spreus een zak vol
de eerste spreu en tevens het begin
het motorblokje
dat was het zowat voor nu
grt
Marc
niet alleen de vrachtwagen maar ik was direct aangetrokken om de vele en mooie afgewerkte onderdeeltjes die in deze kit zitten
Het is het alom bekende Ford T model dat dienst deed in Rusland met enkele kleine veranderingen die een leek niet echt zal opmerken , echter veel info heb ik er niet over
Ik heb ineens gebruikgemaakt van mijn hobbyplaats eens deftig op te ruimen en een make over te geven met een muur met zelf gemaakte schabben voor Vallejo , Mig , Tamiya enz ze zijn zo gemaakt dat de verfjes er juist in passen tevens heb mijn werkblad ook veranderd , ik was woensdag morgen nog snel naar de Brico gereden juist voor de Lock down en kwam juist toe
Even stoefen mag he
Ok hier gaan we people
de boxart altijd mooi om te zien
een zeer mooi duidelijk afgewerkt bouwplan
de spreus een zak vol
de eerste spreu en tevens het begin
het motorblokje
dat was het zowat voor nu
grt
Marc