Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
zal ik een keer meer op letten ben gewoon om in het goot te werken en dat is nog maar mijn eerste militair voertuig maar zat mijn best doen bedankt voor de inlichting .Mooi voertuig en een icoon van de nazi-oorlogsvoering, als je in dit verband van icoon mag spreken. Ik heb deze voor ooit op mijn verlanglijstje staan dus zal dit topic gaan volgen.
Kleine tip: als je de onderdeeltjes van de motor allemaal 100% recht op zet, maakt dat visueel een groot verschil. Nu zitten ze 99% recht en dat valt, vooral op foto's, redelijk op. Dit is niet per se jouw schuld maar die van Trumpeter, gelet op de soms ongewillige pasvorm. Probeer echter Trumpeter te slim af te zijn en vijl de onderdeeltjes waar nodig een beetje bij. Blijven dryfitten tot het recht is en het resultaat wordt nog beter dan het nu al is. Succes!
Het probleem is ook dat je het vaak pas op de foto ziet. Dan denk je, he wat is dat nou? Foto's zijn eigenlijk te eerlijk
Maar als je straks gaat schilderen en verweren is er alweer minder van te zien dus no worries
Pracht van een voertuig deze staat ooit eens op mijn verlang lijstje ...
Vind de titel ook leuk: Klakvierling
dat ga ik vlug veranderen zeer goed gezien van je
Mooi voertuig en een icoon van de nazi-oorlogsvoering, als je in dit verband van icoon mag spreken. Ik heb deze voor ooit op mijn verlanglijstje staan dus zal dit topic gaan volgen.
Kleine tip: als je de onderdeeltjes van de motor allemaal 100% recht op zet, maakt dat visueel een groot verschil. Nu zitten ze 99% recht en dat valt, vooral op foto's, redelijk op. Dit is niet per se jouw schuld maar die van Trumpeter, gelet op de soms ongewillige pasvorm. Probeer echter Trumpeter te slim af te zijn en vijl de onderdeeltjes waar nodig een beetje bij. Blijven dryfitten tot het recht is en het resultaat wordt nog beter dan het nu al is. Succes!