Hoofdsponsor

1/35 german 2 cm Flakvierling [wip]

Dit is een pracht van een voertuig, ben wel eens benieuwd naar je ervaringen met Trumpeter.
Veel suk6 met de bouw- en schilderwerken :)

Hey soetkin
Wat een pracht model heb je hier,dit word een mooi bouwverslag.Ik heb enkele jaren geleden de Famo9 aangekocht,wil die ook wel eens gaan bouwen.
Ik volg deze mee hoor ;) Veel plezier ermee alvast.

deze middag al een beetje begonnen en het valt goed mee wel zeer veel kleine stukken en pe .
attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg

gr dirk d

Mooi voertuig en een icoon van de nazi-oorlogsvoering, als je in dit verband van icoon mag spreken. Ik heb deze voor ooit op mijn verlanglijstje staan dus zal dit topic gaan volgen.

Kleine tip: als je de onderdeeltjes van de motor allemaal 100% recht op zet, maakt dat visueel een groot verschil. Nu zitten ze 99% recht en dat valt, vooral op foto's, redelijk op. Dit is niet per se jouw schuld maar die van Trumpeter, gelet op de soms ongewillige pasvorm. Probeer echter Trumpeter te slim af te zijn en vijl de onderdeeltjes waar nodig een beetje bij. Blijven dryfitten tot het recht is en het resultaat wordt nog beter dan het nu al is. Succes!

Mooi voertuig en een icoon van de nazi-oorlogsvoering, als je in dit verband van icoon mag spreken. Ik heb deze voor ooit op mijn verlanglijstje staan dus zal dit topic gaan volgen.

Kleine tip: als je de onderdeeltjes van de motor allemaal 100% recht op zet, maakt dat visueel een groot verschil. Nu zitten ze 99% recht en dat valt, vooral op foto's, redelijk op. Dit is niet per se jouw schuld maar die van Trumpeter, gelet op de soms ongewillige pasvorm. Probeer echter Trumpeter te slim af te zijn en vijl de onderdeeltjes waar nodig een beetje bij. Blijven dryfitten tot het recht is en het resultaat wordt nog beter dan het nu al is. Succes!
zal ik een keer meer op letten ben gewoon om in het goot te werken en dat is nog maar mijn eerste militair voertuig maar zat mijn best doen bedankt voor de inlichting .
gr dirk d

Het probleem is ook dat je het vaak pas op de foto ziet. Dan denk je, he wat is dat nou? Foto's zijn eigenlijk te eerlijk ;)

Maar als je straks gaat schilderen en verweren is er alweer minder van te zien dus no worries :)

Het probleem is ook dat je het vaak pas op de foto ziet. Dan denk je, he wat is dat nou? Foto's zijn eigenlijk te eerlijk ;)

Maar als je straks gaat schilderen en verweren is er alweer minder van te zien dus no worries :)

zal eerst proberen om hem mooi te schilderen wand dat is mijn sterkste punt niet en verweren dat zien we dan wel wat er uit de bus komt.
gr dirk d

Mooie kit soetkin, veel succes met de build..ik blijf hem zeker volgen...

Grtz yves,

wat denk je roy beter zo.
gisteren.
attachment.jpg
attachment.jpg

en deze is de verandering .
gr dirk d

Terug
Bovenaan