In navolging van het hall of fame-topic in de diorama-sectie, nu ook zo'n topic in de auto's-sectie.
Soms zie ik op dit forum eindresultaten waarvan ik vind dat ze al te snel in de vergetelheid zijn geraakt. Voor elke afgeronde bouw wordt een topic geopend (in dit subforum) en dat is leuk voor de eerste paar dagen, maar niemand gaat daarna al die topics doornemen. Omdat ik vind dat ieder afgewerkt modelbouwproject een geweldige prestatie is (je moet het maar kunnen), leek het me leuk om een hall of fame te starten. Van elk afgerond project komt hierin één foto, met link naar het eindtopic met meer foto's, waarin dan weer een link staat naar het bouwtopic. Omdat het best veel werk is om deze gallerij samen te stellen, doe ik het in stapjes per jaar.
2008
XL Beetle (Moggot)
BMW M5 (NoGooD)
VW Kever '51 'Green Army' (NoGooD)
Shelby Cobra 427 (Camping Carl)
Maserati Bora (Exserco)
2009
Shelby Cobra 427 (GV27)
London Taxi (Exserco)
Mercedes-Benz 540K (Kurt)
Lotus Europe Special (Ron)
Edster (Ron)
Long John (Ron)
Ford Salt Lake Racer (Ron)
'53 Chevy Bel Air (Ron)
'79 Plymouth GTX (Ron)
Soms zie ik op dit forum eindresultaten waarvan ik vind dat ze al te snel in de vergetelheid zijn geraakt. Voor elke afgeronde bouw wordt een topic geopend (in dit subforum) en dat is leuk voor de eerste paar dagen, maar niemand gaat daarna al die topics doornemen. Omdat ik vind dat ieder afgewerkt modelbouwproject een geweldige prestatie is (je moet het maar kunnen), leek het me leuk om een hall of fame te starten. Van elk afgerond project komt hierin één foto, met link naar het eindtopic met meer foto's, waarin dan weer een link staat naar het bouwtopic. Omdat het best veel werk is om deze gallerij samen te stellen, doe ik het in stapjes per jaar.
2008
XL Beetle (Moggot)
BMW M5 (NoGooD)
VW Kever '51 'Green Army' (NoGooD)
Shelby Cobra 427 (Camping Carl)
Maserati Bora (Exserco)
2009
Shelby Cobra 427 (GV27)
London Taxi (Exserco)
Mercedes-Benz 540K (Kurt)
Lotus Europe Special (Ron)
Edster (Ron)