Hoi Allemaal
Via facebook kwam ik de volgende foto tegen
Ik had deze foto enkele jaren geleden in een krant gezien maar toen helaas niet uitgeknipt.
Nu de Sint weer in het land is wil ik toch iets doen met dit project, waarschijnlijk krijg ik het niet af (zeker weten eigenlijk) maar het is wel leuk voor nu.
De items die ik nodig heb:
Een Sherman V ARV mkI
een gesculpte Sinterklaas (dat wordt de grootste uitdaging)
en enkele toeschouwers voor erbij (waarschijnlijk miniart oid)
tank crew (iig hornet hoofdjes)
zwarte pieten, hiervoor zal een setje tank crew aangepast moeten worden
Ondertussen heb ik van Richard Polderman zijn oude gebouwde Sherman ARV van legend gekregen die ik zelf nog iets verder opgeleukt heb.
http://www.twenot-forums.nl/viewtopic.php?f=3&t=7562&hilit=sherman+arv&start=20
Ik ben van plan om op het motordek naast de standerd WWII stowage ook wat speelgoed op te plaasten die in bontere kleuren geschilderd zullen zijn. Dit is mijn artistieke vrijheid hierbij.
voor nu de verf
een zeer lichte OD gemaakt van Tamiya Olive Drab, dark yellow en Deck Tan (geen idee qua verhoudingen)
die na een laag purity seal er zo uit ziet
nu eerst opzoek naar informatie over de units waardoor ik de juiste decals kan plaatsen.
Omdat ik nog niet weet hoe en wat betreft het dio laat ik deze eerst bij de voertuigen staan
Martin
Via facebook kwam ik de volgende foto tegen
Ik had deze foto enkele jaren geleden in een krant gezien maar toen helaas niet uitgeknipt.
Nu de Sint weer in het land is wil ik toch iets doen met dit project, waarschijnlijk krijg ik het niet af (zeker weten eigenlijk) maar het is wel leuk voor nu.
De items die ik nodig heb:
Een Sherman V ARV mkI
een gesculpte Sinterklaas (dat wordt de grootste uitdaging)
en enkele toeschouwers voor erbij (waarschijnlijk miniart oid)
tank crew (iig hornet hoofdjes)
zwarte pieten, hiervoor zal een setje tank crew aangepast moeten worden
Ondertussen heb ik van Richard Polderman zijn oude gebouwde Sherman ARV van legend gekregen die ik zelf nog iets verder opgeleukt heb.
http://www.twenot-forums.nl/viewtopic.php?f=3&t=7562&hilit=sherman+arv&start=20
Ik ben van plan om op het motordek naast de standerd WWII stowage ook wat speelgoed op te plaasten die in bontere kleuren geschilderd zullen zijn. Dit is mijn artistieke vrijheid hierbij.
voor nu de verf
een zeer lichte OD gemaakt van Tamiya Olive Drab, dark yellow en Deck Tan (geen idee qua verhoudingen)
die na een laag purity seal er zo uit ziet
nu eerst opzoek naar informatie over de units waardoor ik de juiste decals kan plaatsen.
Omdat ik nog niet weet hoe en wat betreft het dio laat ik deze eerst bij de voertuigen staan
Martin
Laatst bewerkt: