Hoofdsponsor

Anders / onbekend Homecoming, Soldaten hebben ook familie [DONE]

Grijze Wolf

Well-known member
Registered
Homecoming, Soldaten hebben ook familie

Als geschenk voor een Britse collega gedacht, die juist terug is.
Met in het achterhoofd volgende stelling.

Soldaten voeren dat uit wat politiekers beslissen die door burgers gekozen zijn.

Als voorbeeld dient een foto met achterop een zin, my family

Figuur is 75 x 75 mm groot, gesculpt in Supersculpey en wordt geschilderd in Acryl

attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg

Heb tijdens het schilderen nog enkele kleine veranderingen aangebracht om een symmetrisch geheel te verkrijgen.
En de soldaat heeft ondertussen een neutraal groen uniform omdat het telt voor alle soldaten welke graad of nationaliteit.

Kritiek en voorstellen mag.

Grtx Jan

Moet niet makkelijk zijn om in 2D te schilderen vooral voor de schaduwen! Eigenlijk is dit niet moeilijker dan 1/35 figuurtjes?

Thierry

ik "denk" dat het prachtig is want zie geen enkele foto .........
Iemand een idee hoe dat komt ?

Thierry, ik gebruik 2d om mijn skills in 3D te verbeteren en omgekeerd.
vooral bij de kleur overgangen met Acryl vallen fouten direkt op in 2D en zijn een goede oefening.
Het blijft oefenen, maar ik gebruik geen olieverf meer en verkrijg toch prachtige kleurovergangen zelfs op grotere schaal.

Grtx Jan

Thierry, ik gebruik 2d om mijn skills in 3D te verbeteren en omgekeerd.
Heel goed idee Jan! De overgangen moeten idd veel moeilijker zijn dan in 3D omdat je nog meer met gedilueerde verf moet werken om ze zacht te maken!
Schoon werk maat!

Thierry

Jan ik ben al een hele tijd een bewonderaar van je kunnen en je ideeen :8:8...prachtig maatje...dus je hebt deze zelf gesculpt...het enige dat ik kan zeggen is een idee geen opmerking ...mischien dat onze thuiskomende soldaat een Barret zou kunnen ophebben..is maar een idee;)...maar nogmaals top man;);););)

Prachtig , het is een mooi gebaar dat je hier doet , dat zal effe een stil moment zijn bij de overhandiging.

Beter krijg ik het voor het moment niet.

Zal live te zien zijn op de beurs van Moleovo, daarna wordt het verstuurd.

attachment.jpg attachment.jpg attachment.jpg

deze landloper heb ik tussendoor gemaakt naar een schilderij van Gil Robles (NY) als vinger oefening.

attachment.jpg

Grtx Jan

Man , prachtig gedaan.
Ik lig momenteel wat stil omwille wat verbouwingen en opzoekingswerk voor de kathedraalbouwers.

Grt Nicolas

Mooie schilderwerken Jan.
Het is absoluut niet gemakkelijk dit om te zetten van 2D naar 3D, petje af.

Mark

Terug
Bovenaan