Hoofdsponsor

Horror Head nr14: Demon [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jiver

Sponsor
Registered
Voor de volgende in de Horror Head-reeks, heb ik gekozen voor een demon. Die krijgt een paar stevige hoorns in zijn hoofd geplant.
Zover zit ik al. Ik heb er tot nu toe een tweetal uurtjes ingestoken en heb van de verschillende stadia een foto gemaakt.
Demon1.gif
Demon2.gif
Demon3.gif
Demon4.gif

Jij bent een ware kunstenaar... wat jij maakt is voor mij kunst met een grote "K"!
Jouw werkjes hier zijn stuk voor stuk HEt van HEt!

nicenice, 2 uur om zoiets te doen, man, ik doe daar weken over en dan krijg ik nog niet dat resultaat denk ik. (ben ik zelfs zeker :p )
vooral foto's blijven plaatsen van alle stadia, is zeer interessant om te volgen.
Heb je het begin van het hoofd (het eerste fototje eerst afgebakken voor je aan de rest begon?

nicenice, 2 uur om zoiets te doen, man, ik doe daar weken over en dan krijg ik nog niet dat resultaat denk ik. (ben ik zelfs zeker :p )
Koentje toch, met zelfvernedering kom je nergens hoor, als de wil er is komt de rest vanzelf!

goh, is dat zelfvernedering? ik noem dat zelfkennis :p
Hoewel ik nu vanaf morgen na het werk (als ik niet te moe ben) er ook nog eens serieus ga invliegen.

Jij bent een ware kunstenaar... wat jij maakt is voor mij kunst met een grote "K"!
Jouw werkjes hier zijn stuk voor stuk HEt van HEt!

Zeer vriendelijk van je en ik zou liegen als ik zei dat het me niks doet, maar ik ben één van de zovelen en er zijn er nog veel straffere dan ik. Het belangrijkste is dat ik er na al die jaren nog steeds evenveel plezier in heb:)

goh, is dat zelfvernedering? ik noem dat zelfkennis :p
Hoewel ik nu vanaf morgen na het werk (als ik niet te moe ben) er ook nog eens serieus ga invliegen.
Maar nee, als je dat zelfkennis noemt zou je het allang hebben opgeven.. niet dus!

opgeven staat niet in mijn woordenboek :p
Jiver, dat is inderdaad het belangrijkste he, maar wat Walesha zegt klopt wel.
Is gewoonweg pure kunst.
Ik wacht vol ongeduld op nog fototjes :p

Mijn grote geheim? Geduld, toelegging en 15 jaar ervaring opgedaan. Enne, toen ik begon was al die info niet die er nu wel is.

Heb je het begin van het hoofd (het eerste fototje eerst afgebakken voor je aan de rest begon?
Inderdaad, een zéér belangrijke tussenstap.

Jiver, voor mij is een kunstwerk iets dat herkenbaar is en daar heb je geen ervaring voor nodig, dat is talent en talent is aangeboren... dat kan je niet leren, alleen maar ontwikkelen... je hebt het of je hebt het niet en wat er niet inzit, zal er ook nooit uitkomen!

Jiver, voor mij is een kunstwerk iets dat herkenbaar is en daar heb je geen ervaring voor nodig, dat is talent en talent is aangeboren... dat kan je niet leren, alleen maar ontwikkelen... je hebt het of je hebt het niet en wat er niet inzit, zal er ook nooit uitkomen!

Ja,chef:)

Ik vraag me af, zou jij ook niet eerst proberen om van die orc zo'n gezicht te maken voordat je met een volledig hoofd begint?
dat lijkt me iets gemakkelijker, zo heb ik dat hangertje van die sater ook gemaakt en dat ging vrij gemakkelijk.

Ziet er wel fascinerend uit, al dacht ik dat je horens gekruld zou maken of meer sater-achtig.

Ziet er wel fascinerend uit, al dacht ik dat je horens gekruld zou maken of meer sater-achtig.

Dat kan ik nog steeds, want die hoorns kunnen verwarmd en gebogen worden. Maar het moet natuurlijk wel afgietbaar blijven. Ik mag de basisregels van de Horror Heads niet negeren.

Zoals gewoonlijk een paar foto's van geschilderde versie om dit project af te sluiten. Bedankt voor het volgen.
Volgende Horror Head in november: Cyclops

Demon12.gif
Demon13.gif
Demon14.gif
Demon15.gif

Met die gekrulde horens ziet hij er geweldig uit, mijn verbeelding begint hier een beetje op hol te slaan! :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan