Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Koentje toch, met zelfvernedering kom je nergens hoor, als de wil er is komt de rest vanzelf!nicenice, 2 uur om zoiets te doen, man, ik doe daar weken over en dan krijg ik nog niet dat resultaat denk ik. (ben ik zelfs zeker :p )
Jij bent een ware kunstenaar... wat jij maakt is voor mij kunst met een grote "K"!
Jouw werkjes hier zijn stuk voor stuk HEt van HEt!
Maar nee, als je dat zelfkennis noemt zou je het allang hebben opgeven.. niet dus!goh, is dat zelfvernedering? ik noem dat zelfkennis :p
Hoewel ik nu vanaf morgen na het werk (als ik niet te moe ben) er ook nog eens serieus ga invliegen.
Mijn grote geheim? Geduld, toelegging en 15 jaar ervaring opgedaan. Enne, toen ik begon was al die info niet die er nu wel is.nicenice, 2 uur om zoiets te doen, man, ik doe daar weken over en dan krijg ik nog niet dat resultaat denk ik. (ben ik zelfs zeker :p )
Inderdaad, een zéér belangrijke tussenstap.Heb je het begin van het hoofd (het eerste fototje eerst afgebakken voor je aan de rest begon?
Jiver, voor mij is een kunstwerk iets dat herkenbaar is en daar heb je geen ervaring voor nodig, dat is talent en talent is aangeboren... dat kan je niet leren, alleen maar ontwikkelen... je hebt het of je hebt het niet en wat er niet inzit, zal er ook nooit uitkomen!
Ik vraag me af, zou jij ook niet eerst proberen om van die orc zo'n gezicht te maken voordat je met een volledig hoofd begint?looking good
Ziet er wel fascinerend uit, al dacht ik dat je horens gekruld zou maken of meer sater-achtig.