Hoofdsponsor

Infinity naalden

coachke

V.I.P.
V.I.P.
Beste Erik , ik heb een probleem , mijn infinity naalden zijn doorheen gesukkeld ( slordigheid van mij ) hoe kan ik de naalden en nozzle's uit elkaar houden want ik heb een setje naald en nozzle en komt de naald naar mijn gevoelens veel te ver door de nozzle en dat geeft wel bij het brushen een heel ander resultaat denk ik
Grt
Marc ( coachke )

Zijn er op de uiteinden van de naalden geen merktekens in de vorm van gegraveerde lijnen?
Deze kunnen soms duidelijkheid geven over de naalddikte...

Marc,

Het verschil in naalddikte kan je zien door ze naast elkaar te leggen (0,15 mm, 0,28 mm). De ene naald is iets dikker dan de andere en zoals Beyond aangeeft zal je ook aan het uiteinde van de naald enig verschil zien.
Het verschil in nozzle kan je zien door de gravures op de nozzle te bekijken. Op een nozzle van 0,15 mm is een fijne ronde inkeping (gravure) aangebracht. Op een nozzle van 0, 28 mm zijn twee inkepingen (fijne gravures) aangebracht.
Als je op het internet "nozzle infinity 0,15mm of 0,28 mm" ingeeft vind je wel een afbeelding van de verschillende nozzles.

da klopt maar ik heb er twee waar niks in gegraveerd is en 1 nozzle met twee groefjes , maar in de ene nozzle komt de naald nogal ver buiten daarom ben ik wat verward
thanks mannen voor de leerrijke info

Oudere naalden hebben deze aanduidingen achteraan niet. Ik heb er ook nog zo een paar.

Als de naald te ver door de 0.2 mm nozzle heen komt van dan zal de naald een 0.15 zijn.

Niet om moeilijk te doen ik heb 1 set waar niks op staat ook geen groefje of iets dergelijks op de nozzle , maar ik denk dank zij jullie raad dat ik er terug uit ben
Thanks boys

Terug
Bovenaan