Een nieuwe dag, een nieuw project.
Op Reddit zag ik een foto passeren van een P-51 met 2 V-1 motoren gemonteerd. Dit waren motoren die door Ford ontwikkeld werden.
Hiervoor heb ik van hobby Boss een P-51 besteld en voor de motoren twee V1's van tamiya.
De p-51 is in feite een basic kit, maar aangezien het wat verwerkt moet worden wou ik er geen zeldzame classic airframes voor opofferen.
De rompen van de v1's ga ik dan bij gelegenheid als zweefbom ombouwen.
Op Reddit zag ik een foto passeren van een P-51 met 2 V-1 motoren gemonteerd. Dit waren motoren die door Ford ontwikkeld werden.
10 Weirdest Mustangs: Bizarre and exotic P-51 variants
A Mustang with a V-1 Doodlebug power unit strapped to each wing. The P-51 Mustang’s good looks and hygienically clean aerodynamics were often callously mistreated at the hands of wayward engi…
hushkit.net
Ford PJ-31-1 pulsejet
I'm looking for technical drawings (blueprints/factory-drawings) of the Ford PJ-31-1 pulsejet engine, to investigate the possibility to make a 1/12 scale model of the simple beauty. I seems impossible to get good/accurate drawings of the intake/valve area. The Ford PJ-31 powerd the JB-2 Loon (US...
www.secretprojects.co.uk
Hiervoor heb ik van hobby Boss een P-51 besteld en voor de motoren twee V1's van tamiya.
De p-51 is in feite een basic kit, maar aangezien het wat verwerkt moet worden wou ik er geen zeldzame classic airframes voor opofferen.
De rompen van de v1's ga ik dan bij gelegenheid als zweefbom ombouwen.