Hoofdsponsor

1/35 KV-1 heavy cast turret (trumpeter)[wip]

Silenoz

V.I.P.
V.I.P.
De laatste tijd kom ik bijna niet meer aan modelbouwen toe, maar begint het toch weer meer en meer te kriebelen... Een tijdje geleden deze in deels gebouwde toestand gekocht:

trumpeter-russian-kv1-heavy-cast-turret-tank-model-1942.jpg

En deze redelijk basic te bouwen, gewoon om een beetje uit de sleur te geraken.

De vorige eigenaar had redelijk goed werk geleverd, een paar stukken ontbreken, en ik zie wel wat ik daarmee doe, maar voorlopig ben ik gewoon begonnen met de bouw:

attachment.jpg

en een beetje snijmarkeringen in de panzerplaten aangebracht en de PE vanuit het setje wat erbij zat:

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

De snijmarkeringen op de randen van de platen maak ik gewoon met een scalpel/mes, waarbij ik dwars op de plaat kerven maak

De lasnaden zijn door de vorige eigenaar gemaakt door plasticard te lijmen en deze met een mesje in vorm te brengen, zelf werk ik liever met streched sprue, omdat je dan al de ronde vorm hebt

en een beetje PE:

attachment.jpg

attachment.jpg

De kisten moeten nog gemaakt worden...

Qua kleur twijfel ik nog over de boxart, of gewoon groen, of....

WW II + tank : mijn interesse is gewekt. Weet niet in welke kleur hij op de doos staat maar ik zou voor groen gaan.

Ben de laatste tijd niet zo erg in voor rupsen maar een KV-1 moet kunnen. Zal dus volgen in stilte.

Mooi werk ,maar dan zijn we van jou gewoon :)

Veel plezier met het verder/afwerken dan deze.

fantastisch begin, heel proper in elkaar gestoken, crisp & clean. Ik kijk al uit naar het vervolg

Terug
Bovenaan