Hoofdsponsor

1/35 M30 122mm kanon met personeel (Zvezda) [wip]

• Onderwerp starter Onderwerp starter Yves11
  • Startdatum Startdatum
Y

Yves11

Guest
Hallo medemodelbouwermaatjes,

Na een tijdje afwezig geweest( moeilijke periode zowel privé als profesioneel) ben ik terug begonnen met een nieuw project want het diorama battle of stalingrad op schaal 1/72 ben ik mee gestopt omdat het mijn ding niet is.

dus ben ik met deze kits begonnen.

Laatst bewerkt door een moderator:
[
12849641095_2b047924ec.jpg
[/url]
ZV6122-2 by yves.verdoodt, on Flickrotos/101953@N07/12849641095/]ZV6122-2[/url] by yves.verdoodt, on Flickr

Knap kanon,komt dit samen met de crew op een diorama te staan ? grtz. Kassei

voor zover de vorderingen tis nog niet veel maar het is op mijn eigen tempo(lees zéér traag).

Hey,

Traag gaat ook, doe ik ook, dus da's geen probleem. Kun je te meer letten op de details om ze goed te krijgen.
Doe maar rustig door, we volgen wel... :)

Zo hoort het ook met modelbouw, traag en op 't gemakske. Anders loopt het mis met de details (weet ik uit ervaring). Goed bezig.

de foto's zijn met de gsm getrokken en ik ben niet echt ne fotograaf dus het spijt mij voor de povere kwaliteit van de foto's

Wat bedoel je dat The Battle of Stalingrad niet zo je ding is? Is het qua schaal of qua onderwerp?

Tja zo zie je maar qua schaal. Onlangs was er iemand in de club bij ons die een schaal 1/35 maakte en gewoon is om 1/72 te maken. Die kerel vond gewoon zijn draai niet.
Zo zie je maar
back on topic

Terug
Bovenaan