Hoofdsponsor

Anders / onbekend Mad Max 4 [wip]

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ron
  • Startdatum Startdatum

Ron

Bouwers voor bouwers :)
Registered
Daar ik momenteel niet veel zin heb om met PE te knoeien en een buste de eindstreep nader ben ik af toe wat aan sculpten.

IMG_0380.png

Het betreft een personage uit Mad Max IV, geen idee wie hij moet voorstellen maar ik vond zijn voorkomen zeer charmant :lol:
Gestart met een half bakken buste die via Ebay in Eibergen is geraakt.
Eerst wat krabbeltjes gezet waar alles ongeveer zou komen.
DSC_0953.png

Toen begonnen met zijn tanden.een beetje vage foto maar op de volgende foto`s is het beter zichtbaar.
DSC_0954.png

Toen het neusstuk van zijn masker
DSC_0957.png

Nog enkelen delen van het masker.
DSC_0958.png

Tot zover de werkzaamheden, de volgende stap is het leder/stof? van zijn masker aanbrengen.

mannen het inderdaad een griezel om te zien maar dat maakt hem dan ook weer een dankbaar onderwerp voor mij om een poging te doen om hem te sculpten :-)

Vandaag een start gemaakt met het haar, ziet er al goed uit alleen niet op deze close-up foto :(

DSC_0964.png

DSC_0969.png

Laatst bewerkt:
Bedankt Danny, ik kan bijna niet wachten totdat de eerste kleurtjes erop gaan :)
Dus nog even geduld aan deze zijde van het internet en nog twee a drie daagjes werk eraan verrichten voor het feest kan beginnen.

Prachtig gedaan en zeer gelijkend op de referentie foto ;)
Ben ook benieuwd naar de kleurtjes, dus boetseer maar (rustig :nowink: ) verder :laugh:

Zolang hij maar niet op mij lijkt Flip :)

Bedankt Beyond en we gaan rustig verder hoor ;)

Sterk, je hebt je masker wel iets te hoog gezet op de foto heb je onder de ogen nog goed 2 cm jukbeen zichtbaar.
de vrijheid van de modelbouwer is natuurlijk zijn hoogste goed.

Grtx Jan

Inderdaad Jan het masker zit te hoog op een of andere manier is dit erin geslopen, dus houden we het maar op artistieke vrijheid :)
Maar de fout zit hem denk ik in de ronding van het masker, deze is iets te flauw :wacko:

Terug
Bovenaan