Hoofdsponsor

1/35 Marder II (eerste kit na +- 30 jaar) [wip]

kassei

Well-known member
Registered
ja;tis van dat,ben aan een marder 2 begonnen en wilde een fotooke placeren maar dat lukt natuurlijk niet e. Ik ga toch proberen iets van een afbeelding hier op het forum te krijgen,geduld e mannen..... Grtz Kassei

Kassei, je kan ook eens in mijn handtekening kijken. Daar staat de uitleg ook nog eens vermeld.
Het filmpje van pantani is heel bruikbaar.
Succes met de foto's en we zijn benieuwd.

Mark

aha ik heb ook nog een kit liggen van een marder II ik ga hier mijn ogen opentrekken en dat hier goed volgen.

@ Mark,Ik heb het filmpje bekeken maar het probleem is nu dat de knop om de foto in de discusie te uploaden bij mij niet blijkt te werken. Als ik met mijn cursor op de andere knoppen kom krijgen deze rondom een blauw kadertje, de upload knop echter niet? Grtz Kassei

Kassei, als je de upload van de foto's hebt gedaan, zoals uitgelegd, volstaat het normaal om de knop vooraan in het tekstkader (de blauwe met de A/a's op) aan te klikken, dan zou het icoontje van het fototoestel moeten "oplichten".
Hierna zou het plaatsen van de foto's "van zelf" moeten gaan.
Ik plaats zelf mijn foto's op die manier en heb tot nu toe slechts één keer problemen gehad, omdat ik een verkeerde bewerking had gedaan bij het uploaden.
Ik zou zeggen overlees het gegeven nog eens en probeer het opnieuw. Alvast succes.

Mark

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja mannen het lukt me nog altijd niet om de fotos te uploaden in deze discusie, maar je kan deze wel terugvinden in mijn fotoalbum. eerst vind je 2 fotos van de beroemde marder 2 ;kohlenklau; en dan een foto van mijn model,dels geasembleerd en in primer gezet.Ik denk dat dit een leuke kit is om aan te kleden omdat ik veel plaats heb op het achterdek om kisten zeilen en tools te draperen. Graag kritiek (zeker ook slechte) omdat dit mijn eerste werk is na jaaaaaaren? Grtz. Kassei

Hier is een foto van u.
Elke foto in uw albums heeft rechtsonder twee codes staan.
Als je die onderst code copieert en gewoon in uw verslag plakt staat uw foto er mooi te blinken.

attachment.jpg

@ artex; ja ik had geprobeerd maar het ging gewoon niet, nu door vanonder op de link te klikken zoals Mark aangaf lukte het wel. @ Yves11;tof dat je ook een marder gaat bouwen, heb je al een idee voor ogen? Grtz aan allen Kassei

Hoi Kassei, ere wie ere toe komt. In dit geval Erik (modelbouwerke).
Wel fijn dat het nu lijkt te lukken.

Mark

@kassei:ik denk eraan om een dio te maken in de zin van de Marder II en infanterie op weg naar kursk maar het staat nog maar in de kinderschoenen.

@ Yves 11 De slag om Kursk,zomer 43, Dus waarschijnlijk zomercamouflage? Kan leuk worden, ik volg zeker. grtz. Kassei

Terug
Bovenaan