Met de recente en minder recente gebeurtenisen in Ukraïne, is deze toch ook actueel te noemen in een groepsbouw op een ander forum (Thema is Medevac).
De constructeur van deze alle terrein buggy's is Baggi-Mangust, meer gegevens heb ik nog niet
De kit is van Masterbox, en bij wijze van spreken vers van de pers.
De doos:
De onderdelen:
PE en wielen
en de bouw tot nu toe (1 avond, had geen zin in schuren en meten en schuren om de cockpit passend te krijgen)
de motor (mooi gedetailleerd, maar totaal niet zichtbaar na inbouw):
de stuurkolom met een deel pedalen (ik zie nog een braampje, wordt gecorrigeerd):
De brancard (idem qua braampjes)
De buggy zelf (de kooi moet nog een beetje liefde krijgen, maar wilde deze eerst lijmen naar stevigheid toe):
en het geheel in dryfit:
Als de lijm gehard is, eens goed naschuren voor bramen en naadjes..
Ik kwam op de site van de fabrikant ook nog deze tegen, waarom zoek je ook referenties... zucht
En dan zie je direct al ontbrekende en bijkomende delen...
De constructeur van deze alle terrein buggy's is Baggi-Mangust, meer gegevens heb ik nog niet
De kit is van Masterbox, en bij wijze van spreken vers van de pers.
De doos:

De onderdelen:
PE en wielen

en de bouw tot nu toe (1 avond, had geen zin in schuren en meten en schuren om de cockpit passend te krijgen)
de motor (mooi gedetailleerd, maar totaal niet zichtbaar na inbouw):

de stuurkolom met een deel pedalen (ik zie nog een braampje, wordt gecorrigeerd):

De brancard (idem qua braampjes)

De buggy zelf (de kooi moet nog een beetje liefde krijgen, maar wilde deze eerst lijmen naar stevigheid toe):

en het geheel in dryfit:

Als de lijm gehard is, eens goed naschuren voor bramen en naadjes..
Ik kwam op de site van de fabrikant ook nog deze tegen, waarom zoek je ook referenties... zucht

En dan zie je direct al ontbrekende en bijkomende delen...