Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
om de een of andere reden spreekt deze kit me enorm aan, maak er nog eens de combinatie van met de trailer en je hebt helemaal een leuk projectje. Alleen past ie niet meer in de vitrinekast dan!
Ik volg graag even mee dus.
Mooi dat dit model hier eens in een verslag gezet wordt, ik denk dat ik hem al tien keer afgebouwd heb gezien. Als je je foto's niet cropt, is het wel aan te raden in te zoomen op je model, zo is er meer detail te zien. Komt de M1070 op zijn beurt op een plankje of blijft die los?
Deze kit sprak mij ook al een hele tijd aan en nu de knoop maar eens doorgehakt.
Ik ga er geen PE bij gebruiken,bij de kit zit wel een klein setje.
Wat de foto's betreft....mijn compactcamera is stuk dus neem nu foto's met mijn tel.
[FONT="]Ik had nog 2 ongebruikte Ikea bakken waar ik een foto box van aan het maken ben.
De 2 bakken.
Zijkanten eraf gehaald.
Aan elkaar gekoppeld.
En de 1e foto.
De bedoeling is om er nog een ledstrip van Ikea in te maken,deze heb ik ook nog liggen.Dus het is een goedkope fotobox met een goed resultaat.[/FONT]
[FONT="]Een stukje verder met de ripper.[/FONT]
[FONT="]De cilinders moeten beweegbaar zijn,maar hierin zitten uitstekende stukjes.Deze moet je verwijderen anders blijven ze hangen.[/FONT]
[FONT="]En zo word hij bevestigd(alles zit nog los.[/FONT] [FONT="]Sorry voor de wazige foto.
Ik heb deze trouwens in "overige" staan ik weet niet of dit goed is of dat hij verplaatst kan worden naar bijv. vrachtauto,s omdat ik later de M1070 ook ga bouwen voor deze kit.[/FONT]
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.