Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Zal wel lukken zonder miserie Marin , is wel een leuk kitje. Alleen die Carbon decal voor op het dak vind ik maar niets.
Greetzzzz Moddest.
Strak in de lak Marin ! Tis toch een topproduct hè die 2k clear
Greetzzz Modest.
wow Marin dat ziet er geweldig uit mooi gespoten
Marc
Mooie laklaag.
Moet wel nog wennen aan een gele Mercedes, heel ongewoon.
ja, is goed meegevallen, en polisch zal nie echt nodig zijn alhoewel ik er toch over nadenk.
Zou dat wel doen Marin , schuren met 3000 tem 12000 en daarna polishen , zo vlak je de laklaag af en is het resultaat veel meer op schaal en ziet er veel minder speelgoedachtig uit. Ik doe het altijd zo , maar tis jouw model hè.
Greetzzz Modest
enkel een beetje uit de buurt van de randen blijven vermoed ik om er niet dwars doorgeen te schuren ?
Voorzichtig zijn is inderdaad de boodschap , op randen en verhoogde delen is de clearlaag veel dunner , kijk anders eens in een van mijn Subaru topics hoe ik dat doe ( ook afgekeken van een andere bouwer hoor ). Hou er ook rekening mee dat de clear minimum 48-72 uur moet uitgehard zijn vooraleer je kan beginnen schuren.
Topic : http://www.modelbouwen.be/threads/16819-Subaru-Impreza-WRC-05-Tour-de-Corse-WIP/page3
Greetzzzz Modest.
Zou dat wel doen Marin , schuren met 3000 tem 12000 en daarna polishen , zo vlak je de laklaag af en is het resultaat veel meer op schaal en ziet er veel minder speelgoedachtig uit. Ik doe het altijd zo , maar tis jouw model hè.
Greetzzz Modest