Voor wie wat diepere info wil kan hier de MB G4/W31 op Wiki raadplegen.
Tijdens de GB "Volgens het boekje", kwam deze kit in mijn zicht, en dacht deze te kunnen inschrijven.
Na echter de bouwbeschrijving te hebben bekeken, kwam ik tot de conclusie dat ik niet alles volgens het boekje zal volgen.
Het gaat hoofdzakelijk over de kleuren van de wagen. Ik heb zo'n 4 decennia geleden deze kit al eens ineen gestoken, en dan de instructies "zo goed mogelijk" gevolgd. Mijn Engels stond toen nog in de peuterschoenen, en Japans heb ik nog nooit gekend...
Internet was toen nog onbestaande, dus had ik als elfjarige enkel toegang tot de info welke in/op de verpakking van de kit stond. Niet zo heel veel dus, om niet te zeggen geen...
Ook de ervaring in de hobby was toen nog onbestaand (nu per momenten nog )
Om dus geen twee dezelfde voertuigen te hebben in de verzameling heb ik besloten deze in een andere livrei te steken, en hopelijk iets mooier te kunnen afwerken dan toen
Wellicht dat dit model nadien ook op een ondergrondje komt te staan, er is een idee aan het broeden, maar moet nog eens checken of ik alle ingrediënten heb om er iets mee te maken?
De ingrediënten van deze kit heb ik wel al ter beschikking, dus gaan we hier mee beginnen
Twee sprues met onderdelen, drie metalen staafjes voor de assen en drie klevertjes waarvan het dashboard en twee vlagjes.
Bouwbeschrijving zeer simpel
Laatst bewerkt: