Jah ik weet het : "je was nog bezig aan je eerste en 2de projectje"
Eerste projectje moet ik enkel nog schilderen en de katyuska, mja die ben ik eigenlijk even beu.
Ik heb tientallen bouwdozen liggen maar toch wou ik een uitdaging en iets totaal anders bouwen tussendoor.
Mijn ma had zo een jaar of 8 geleden eens een doos of 4 van 1/72 van lidl meegebracht.
Ik wou ze verkopen maar toch, ze had ze voor mij meegebracht dus ga ik ze maken
Ik had geen qualiteit verwacht van een goedkope set in de lidl en dat is het ook niet...
Op het eerste zicht een mooie set met toch meer details dan verwacht.
Toch overal gietnaden, onregelmatigheden en van die gietogen.
het materiaal is vrij hard en stofmakende plastic.
Ik begon aan de cockpit en merkte reeds dat de stoeltjes op het zicht geplaatst en ineengestoken moeten worden.
Ook de stoel is gegoten in 2 delen en deze liggen een halve milimeter verschoven tov elkaar, dus dat wil zeggen :
Op het zicht bijschuren en bijvijlen.
het viel ook op dat de wielen uit 2 delen bestaan en geen rubber bevatten.
Ik heb een dryfit gedaan van de 2 grote stukken die rond de cockpit komen en deze pasten ook niet perfect.
Gelukkig heb ik nog genoeg putty...
Decals zijn ook maar magertjes.
Eerste indruk is matig, kan allemaal nog goed meevallen.
bekijk de website voor een idee van de set, de andere 3 setjes die ik van dat "merk" heb zijn die prowler die je ook op de website ziet, een stealth en een apache.
de mig
De website bevat zo wat alle vliegtuigen van alle mogelijke merken, toevoegen aan de favorieten dus !!
Een website met een heleboel fotos van dit beestje zou leuk zijn
Zeker van de cockpit.
Eerste projectje moet ik enkel nog schilderen en de katyuska, mja die ben ik eigenlijk even beu.
Ik heb tientallen bouwdozen liggen maar toch wou ik een uitdaging en iets totaal anders bouwen tussendoor.
Mijn ma had zo een jaar of 8 geleden eens een doos of 4 van 1/72 van lidl meegebracht.
Ik wou ze verkopen maar toch, ze had ze voor mij meegebracht dus ga ik ze maken
Ik had geen qualiteit verwacht van een goedkope set in de lidl en dat is het ook niet...
Op het eerste zicht een mooie set met toch meer details dan verwacht.
Toch overal gietnaden, onregelmatigheden en van die gietogen.
het materiaal is vrij hard en stofmakende plastic.
Ik begon aan de cockpit en merkte reeds dat de stoeltjes op het zicht geplaatst en ineengestoken moeten worden.
Ook de stoel is gegoten in 2 delen en deze liggen een halve milimeter verschoven tov elkaar, dus dat wil zeggen :
Op het zicht bijschuren en bijvijlen.
het viel ook op dat de wielen uit 2 delen bestaan en geen rubber bevatten.
Ik heb een dryfit gedaan van de 2 grote stukken die rond de cockpit komen en deze pasten ook niet perfect.
Gelukkig heb ik nog genoeg putty...
Decals zijn ook maar magertjes.
Eerste indruk is matig, kan allemaal nog goed meevallen.
bekijk de website voor een idee van de set, de andere 3 setjes die ik van dat "merk" heb zijn die prowler die je ook op de website ziet, een stealth en een apache.
de mig
De website bevat zo wat alle vliegtuigen van alle mogelijke merken, toevoegen aan de favorieten dus !!
Een website met een heleboel fotos van dit beestje zou leuk zijn
Zeker van de cockpit.
Laatst bewerkt: