Hoofdsponsor

Mijn huidige stripopdracht [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jiver

Sponsor
Registered
Het kan geen kwaad om hier al foto's te laten zien. Dit is de opdracht waar ik al een tijdje mee bezig ben. Esther Verkest van P-magazine. Wordt binnenkort voorgesteld op de stripbeurs van Hamme.
Ik zet de making-of foto's achter elkaar zonder commentaar, want mijn werkwijze blijft hetzelfde. Indien er vragen zijn en de antwoorden staan niet in de lijst 'geheim' , zal ik die met plezier beantwoorden.

Esther1.gif
Esther2.gif
Esther3.gif
Esther4.gif
Esther5.gif
Esther6.gif
Esther7.gif
Esther8.gif
Esther9.gif
Esther10.gif
Esther11.gif
Esther12.gif
Esther13.gif
Esther14.gif

Jiver....

Wauw,ik hou van deze schoonheid....Esther.....,iedere week weer op dinsdag....afspraak de P-magazine
Wie deze dame niet kent heeft een gat in z'n cultuur lolzzz

Sterk bezig Jiver ,is er ééntje om zeker te volgen!

Een zeer fraai model zal dit weer worden Jiver, dat door menigeen gevolgd zal worden.

[mod]Een aantal berichten zijn verwijderd om dit topic leesbaar te houden. Walesha: Een vraag die heel simpel zelf te zoeken is graag ook even zelf zoeken!
Als gevolg zijn nog een paar berichten verwijderd. [/mod]

Ester rules, maar Jiver nog meer :D
Man dat ziet er geweldig uit

Ziet er heel mooi uit.
Maar waarom maak je eerst de borsten zo perfect na, om ze daarom met een hemdje te bedekken ? Of gaat ze nog "konijnen met natte neuzen krijgen" ? ;)

nice work,jiver

wordt dit allemaal in lagen gedaan,ik bedoel eerst de bbbb en dan het hemdje enz...?

Mooi werk weer Jiver.
Eigenlijk dezelfde vragen als Peter en Pascal...
Blijf in ieder geval met veel aandacht volgen.

Mark

Ziet er heel mooi uit.
Maar waarom maak je eerst de borsten zo perfect na, om ze daarom met een hemdje te bedekken ? Of gaat ze nog "konijnen met natte neuzen krijgen" ? ;)

Ik doe dat vooral voor mezelf. Als alles in proportie is, hoef ik mij enkel op het hemdje te concentreren ttz gewoon ervoor zorgen dat het overal even dik/dun is. De torso is klaar zoals op de laatste 3 foto's. Er komen geen 'natte neuzen' meer aan te pas.:)

Laatst bewerkt:
Vond ze mooier zonder vestje ;)
In elk geval, weer prachtig wat je hier laat zien Jiver.
Blijft het bij één exemplaar of mag je er een mal van maken?

nice work,jiver

wordt dit allemaal in lagen gedaan,ik bedoel eerst de bbbb en dan het hemdje enz...?

Jazeker, met polymerklei zijn die gebakken tussenstappen van zeer groot belang. Deze klei is nu eenmaal te zacht om zelfdragend te zijn. Ook is het zo dat fouten tegen de anatomie gevoelig verminderd worden met dit systeem. op de foto's zie je het verschil soms tussen gebakken(mat) en ongebakken(blinkt).

Vond ze mooier zonder vestje ;)
In elk geval, weer prachtig wat je hier laat zien Jiver.
Blijft het bij één exemplaar of mag je er een mal van maken?

Men heeft de oplage op 250 exemplaren gezet. Die worden niet allemaal meteen geproduceerd, maar ik vermoed wel dat de helft weg zal zijn de komende maanden.

pffff! man da's fenomenaal!!!daar zijn verschillende jaloers op( ikzelf meegerekend!)wat jij allemaal uit uw mouw schud,ongelooflijk prachtig!!!!!sdfkkjskng

OMG, dat is inderdaad Esther. Prachtig !!! Goedkeuring of niet, Het is ze gewoon. Alweer een groot topper.

Wauw, mooi gedaan, al ken ik het figuur niet (ben niet echt stripkenner)....

mag ik eens vragen welke verf jij gebruikt voor je figuren? (die trouwens fantastisch geschilderd is)....

Het beeldje zelf had hij al goedgekeurd:). Nu is het om de kleuren etc te doen. Maar hij heeft al gereageerd: Het blousje mag iets meer richting groen en de zwarte streep op het onderste ooglid mag iets fijner. Ik zie nu juist dat ik haar oorbellen ben vergeten in te doen voor de foto.
allee, ik kan met de produktie beginnen, da's niet zo plezant:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan