Hallo allemaal,
Hierbij ga ik dus mijn bouw beginnen van mijn Mini cooper 1.3 schaal 1/12 van Tamiya
deze kan nog sterk veranderen onderweg want weet eigenlijk nog steeds niet of ik ga voor
de standaard versie, rally versie, of misschien wel race versie.. maar het begin is er dus we zien wel.
Ik heb gekozen voor deze kit omdat hij relatief klein is en ik denk zowat de minst gedetailleerde 1/12 kit die Tamiya ooit heeft gemaakt
wat dus VEEL ruimte laat voor wat te scratchen, en dat is nu net waar ik me wat in wil verdiepen.
(prille begin) De kit is gestart:
De Doos:
Hij is hier nog al gebouwd op dit forum dus de inhoud ga ik hier niet posten
die zien we gaande weg wel langskomen stuk per stuk
chassis:
Bulkhead/firewall
Deze vind ik echt enorm slecht uitgevoerd van Tamiya in ''deze kit''
ipv elke onderdeel apart te maken hebben ze hier gekozen voor ze half op de bulkhead mee te gieten,
Dus hier kunnen we al wat beginnen snijden en rommelen
Dit gaan we misschien nog nodig hebben:
Steunbalk gemaakt naar ref foto's, of beter gezegd toch geprobeerd..
Ook de firewall werd hier aangepast naar het meer realistische, met uitsparingen enz..
Onderkant:
Ik weet zoals reeds gezegd Pril begin, maar het is er 1 he
Tot de volgende.
Hierbij ga ik dus mijn bouw beginnen van mijn Mini cooper 1.3 schaal 1/12 van Tamiya
deze kan nog sterk veranderen onderweg want weet eigenlijk nog steeds niet of ik ga voor
de standaard versie, rally versie, of misschien wel race versie.. maar het begin is er dus we zien wel.
Ik heb gekozen voor deze kit omdat hij relatief klein is en ik denk zowat de minst gedetailleerde 1/12 kit die Tamiya ooit heeft gemaakt
wat dus VEEL ruimte laat voor wat te scratchen, en dat is nu net waar ik me wat in wil verdiepen.
(prille begin) De kit is gestart:
De Doos:
Hij is hier nog al gebouwd op dit forum dus de inhoud ga ik hier niet posten
die zien we gaande weg wel langskomen stuk per stuk
chassis:
Bulkhead/firewall
Deze vind ik echt enorm slecht uitgevoerd van Tamiya in ''deze kit''
ipv elke onderdeel apart te maken hebben ze hier gekozen voor ze half op de bulkhead mee te gieten,
Dus hier kunnen we al wat beginnen snijden en rommelen
Dit gaan we misschien nog nodig hebben:
Steunbalk gemaakt naar ref foto's, of beter gezegd toch geprobeerd..
Ook de firewall werd hier aangepast naar het meer realistische, met uitsparingen enz..
Onderkant:
Ik weet zoals reeds gezegd Pril begin, maar het is er 1 he
Tot de volgende.
Laatst bewerkt door een moderator: