Hoofdsponsor

Anders / onbekend Mother of Dragons [wip]

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ron
  • Startdatum Startdatum

Ron

Bouwers voor bouwers :)
Registered
Na een kleine pauze ben ik met deze dame begonnen.

Na diversen pogingen zijn de ogen naar mijn zin, er zitten twee tinten blauw in en witte stip en een rood streepje in het oog zelf.
De rest van de buste staat nu in de basis laagjes.

e967d02828ffa7bbeb4204875532d09e.jpg

Zeer sprekende ogen Ron.
De kleur van de jurk past er ook goed bij, maar volgens mij is haar huid in de serie lichter.
(Van de serie herinner ik me haar ook niet echt met kleren, maar dan krijg je wellicht problemen met de moderators)
Hoe groot is deze buste?

Peter

Bedankt Jan :laugh:

Peter, Ik heb de serie nog niet gezien maar nu ik jou hoor moet ik hem maar snel gaan bekijken :P
Maar de schaal is 1/10, en wat de basis kleuren betreft die zijn in hier nog iets lichter dan op de foto. Dat ze een lichte huid en zeer licht blond haar dat wist ik want heb haar als bureaublad op de laptop staan.

Amaai Ron ,sterk hoor .....inderdaad geslaagde mooie ogen :)

Zal deze dame vol aandacht volgen, net zoals ik deed met haar personage uit de reeks ;)

@Peter, daarom niet echt hoor , zolang het netjes blijft zijn we daar tolerant in ....kunnen ook niet anders ,als je bv een " naaktmodel/buste " schildert, is het natuurlijk dat deze op natuurlijker wijze word weergegeven. Een uitzondering in zoiets moet wel kunnen, zeker als het met modelbouw , buste/figuren te maken geeft ;) .
Desnoods kan/mag je dan in je topictitel dan 18+ plaatsen :)

mooie start :)
is dat niet dezelfde actrice als van Game of Thrones? paar afleveringen van gezien en toen had ze ook al vaker geen kleren aan dan wel :D

mooie start :)
is dat niet dezelfde actrice als van Game of Thrones? paar afleveringen van gezien en toen had ze ook al vaker geen kleren aan dan wel :D

Daenerys Targaryen is inderdaad het vrouwtje uit Game of Thrones :)
En ze mag er inderdaad wel wezen, zowel met als zonder huidbedekking :))

attachment.jpg

Ron, je hebt de ogen zeer mooi neergezet, dus dit figuurtje kan er enkel maar mooier op worden, want een buste staat of valt door de ogen ;)

Filip,

Kan je dan 18+ bij mijn Spitfire zetten?

Niet dat het nodig is, maar op TV trekt het ook altijd extra kijkers :laugh:

Peter

Ik zit nu al twee dagen naar de dame te kijken, niks mee natuurlijk :) , maar heb geen idee eigenlijk of het wel geslaagd vind.
Vind haar nu veels te koud overkomen en zit er aan te denken om haar opnieuw een lik verf te geven.
Ook een klein beginnetje aan daakje gedaan :)

cd35f02256c6a84fbe490571bdc2c1ef.jpg

b3b275afb4e7304517934c6c94dc8011.jpg

a5894b951cf47cee0b940197247a5638.jpg

4ace55917999041b301ba770bcb33609.jpg

cad3d32d85268499f883bedfeb502a91.jpg

Laatst bewerkt:
de actrice heeft wel een bleke huidskleur. Maar als ik jouw figuurtjes zo bekijk, komt ze mij nogal grijzig over (komt mss ook doordat haar prachtige gouden lokken nog geen kleur hebben)

Zeer geslaagd Ron!
Het koude komt, volgens de foto's, door de egaalblauwe jurk. Dat zal bijtrekken wanneer je daar ook schaduw in verft en, zoals Jordi zegt, het haar. Dat is bij Daenerys ook een groot oppervlak.
Mooie draak trouwens, ga je ze alledrie maken? Of slechts 1 op haar schouder?

Peter

Volgens mij is ze dood, Ron er zit een kleur te weinig in.
Voor wat ik zie en kan erkennen aan de foto, heb je ze te veel opgelicht en is de vleeskleur overgegaan in een rozig wit.
de lichtbruine toon die in vleeskleur altijd aanwezig is blijkt compleet verdwenen http://www.freelargeimages.com/daenerys-targaryen-1736/.
Dit is natuurlijk van wat ik kan beoordelen op de foto, een zeer dunne laag vleeskleur zou kunnen helpen.

Grtx Jan

Iedereen bedankt voor de reacties :)

Jan het lijkt niet of het bruin ontbreekt maar het ontbreekt gewoon vandaar die koude uitstraling natuulijk :O
Domme fout van mezelf dus even kijken of het simpel op te lossen is, en anders gewoon een verse start :)

Michel is wel een goed idee :laugh:

en weten dat ze in het echt een brunette is .
Inderdaad een "dooi" kleur , maar daar komt waarschijnlijk wel kleur in hé ? :$

grt Nicolas

Ik loop waarschijnlijk achter de feiten, maar een iets bruinere kleur zou zeker niet misstaan.
Of je daar nu helemaal voor opnieuw moet beginnen?????
Ik zou toch eerst nog wat gaan experimenteren met enkele briuine filters of een wachke.
Op nieuw beginnen gaat altijd nog, het is de moment om ervaring op te doen om van iets dat niet zo goed gelukt is toch nog wat behoorlijks van te maken.
en wie weet wat komt er straks plots te voorschijn als je verder doet.......
suces hoe dan ook , ik blijf volgen.
vgr Marc

Na wat geklieder met filters en normale verf is ze iets meer tot leven gewekt.
Rest me nu nog de ogen afwerken en haar lippen (deze blijven niet die pipo de clown kleur :) ) en misschien wat meer roze hier en daar.

Before
a5894b951cf47cee0b940197247a5638.jpg

After, De foto is iets donkerder uitgevallen dus in werkelijkheid is ze iets lichter van kleur.
Dit omdat ze toch wel een zeer lichte huidskleur heeft die ik probeer te benaderen.
8e2fbaf69ef811a14570bf3e25547b37.jpg

Terug
Bovenaan