- Zo na een tijdje verplichte rust werd het tijd om er opnieuw in te vliegen.
Om wat verandering in het bouwen te brengen, beslist om een gewone straat wagen te bouwen ipv Rally.
- Bij deze zal het een Nissan GT-R R35 worden met wat PE van Crazy Modeler.
- Ik kreeg het idee om er een Liberty walk of Rocket Bunny versie van te maken.
Maar na de prijzen van de transkit te zien ben ik van het idee afgestapt, en ga ik hem zelf wat sportiever maken.
Niet extreem zoals de LB/RB kit. maar net sportiever dan de standaard versie.
- Zo gezegd zo gedaan, meteen het idee om achteraan een kleine diffuser te maken ( niet extreem )
Simpel 4 stukjes scratchen en dan bijwerken.
- Na de afwerking:
- De voorkant: welja die vind ik persoonlijk wat saai en te plat & strak.
Hier ervoor gekozen om de lip onderaan te voorzoen van 2 lucht sleuven.
- persoonlijk was dit voor mij nog niet genoeg, en heb ik maar besloten om de 2 insprongen van de bumper open te maken.
- Nu ben ik nog aan het brainstormen als ik die niet nog wat sportiever kan maken door iets extra.
- Zowiezo het kleur is al beslist, en er zal een hoop carbon toegevoegd worden. + natuurlijk een sportiever setje velgen
Om wat verandering in het bouwen te brengen, beslist om een gewone straat wagen te bouwen ipv Rally.
- Bij deze zal het een Nissan GT-R R35 worden met wat PE van Crazy Modeler.
- Ik kreeg het idee om er een Liberty walk of Rocket Bunny versie van te maken.
Maar na de prijzen van de transkit te zien ben ik van het idee afgestapt, en ga ik hem zelf wat sportiever maken.
Niet extreem zoals de LB/RB kit. maar net sportiever dan de standaard versie.
- Zo gezegd zo gedaan, meteen het idee om achteraan een kleine diffuser te maken ( niet extreem )
Simpel 4 stukjes scratchen en dan bijwerken.
- Na de afwerking:
- De voorkant: welja die vind ik persoonlijk wat saai en te plat & strak.
Hier ervoor gekozen om de lip onderaan te voorzoen van 2 lucht sleuven.
- persoonlijk was dit voor mij nog niet genoeg, en heb ik maar besloten om de 2 insprongen van de bumper open te maken.
- Nu ben ik nog aan het brainstormen als ik die niet nog wat sportiever kan maken door iets extra.
- Zowiezo het kleur is al beslist, en er zal een hoop carbon toegevoegd worden. + natuurlijk een sportiever setje velgen
Laatst bewerkt door een moderator: