Hey mannen Coachke is terug met een nieuwe bouw en dan nog wel met een kever 1/16 nog wel , het is wel niet mijn gewoonte zo groot te bouwen maar ik heb hem als geschenk gekregen , alles zat nog in de plastieken zakjes gewoon geweldig , het was een aangename verrassing verleden week maandag toen ik een grote doos op tafel zag staan waarvoor mijn dank aan de gulle schenker , het enige wat er mee gebeurd is dat de body een kleurtje heeft gekregen maar dat maakt niks uit
Ik ben al direct begonnen met natuurlijk mijn zwak punt de wielen ben op zoek gegaan en heb toch weer iets gevonden tussen mijn rommel in mijn garage . Na lang zoeken kwam ik een alu buis tegen van een schep om een zwem badje proper te maken en de dikste buis paste juist in de banden dus ik kan weer verder
in het begin zal het wel wat traag gaan want ik heb nog veel dingen te doen in en rond mijn huis maar ik zal wel de nodige info en fotokes erbij doen
Ik ben al direct begonnen met natuurlijk mijn zwak punt de wielen ben op zoek gegaan en heb toch weer iets gevonden tussen mijn rommel in mijn garage . Na lang zoeken kwam ik een alu buis tegen van een schep om een zwem badje proper te maken en de dikste buis paste juist in de banden dus ik kan weer verder
in het begin zal het wel wat traag gaan want ik heb nog veel dingen te doen in en rond mijn huis maar ik zal wel de nodige info en fotokes erbij doen
Laatst bewerkt door een moderator: