Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nu de Kenworht T900 Australia even stil ligt omdat ik op onderdelen moet wachten ga ik met een nieuw project beginnen, mijn favoriete merk,, Opel Calbra Cliff,, van Tamiya.
Hmm nice Bart, met deze auto wou ik als kind rijden. Kende toen iemand met een knalrode Calibra met zo'n chip erin. Was toen nog het beginstadium geloof ik. Veel paardjes
Mooie kit om te bouwen, in de beginjaren dat de kit uit was ook enkele gemaakt.
Ik heb ook nog een doosje of 3 staan , verschillende versies.
Ik rij ook met Opel.
Best de body nog even afschuren en nog even een laag zwart er boven doen, mooier eindresultaat .
veel plezier ermee ;-)
Netjes Bart. Maak er wat moois van. Heb zelf met een Ascona gereden maar zit nu in een andere Duitser...
Geen Mercedes of Volkswagen maar wel een Audi.
De onderdelen van de body heb ik in de ovenreiniger gedaan en met de andere primer gespoten, nu blijft de prymer wel zitten met het afplakken en het eraf halen van de tape, ondertussen heb ik de schokbrekers geschilderd.
Die DTM wagens vind ik echt mooi.
En wat betreft de Calibra, ach ja de Calibra onbegrijpelijk dat Opel deze auto niet meer bouwt.
Maar gelukkig jij wel en goed ook!
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.