Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik heb er hier enkele staan van tien jaar geleden in een doos ter bescherming ,zal ze es uit halen en hier es tonen,ook WRC modellen.Subaru bvb éhéhéhéhéh
Achter-ophanging geplaatst en de brembo stickertjes op de remmen gezet. De bodemplaat staat er ook al tegen. Ik kon kiezen tussen transparant laten of zwart verven. Ik ga ze liever zo laten zodat je toch nog de details kunt zien onderaan
Nu ben ik bezig aan het interieur. Hier zijn wat updates:
Bij de stoelen moeten nog stickers geplakt worden. Eentje is tijdens het werken eraan kwijtgeraakt :?
Vandaag heb ik me met het interieur van de 206 bezig gehouden:
Nu komt nog de buitenkant aan de beurt en dan is hij klaar
De buitenkant is aan de beurt. De decal vooraan is niet perfect, maarja. Hij sluit niet zo goed aan op de body.
Ik ben Microsol gaan halen en heb dit al aangebracht op de decal op de motorkap. Dit sluit nu veel beter aan
En de rest van de wagen heeft ook al decals gekregen. Ik moet nog juist de flanken doen.
De nummerplaat is naderhand ook afgezakt heb ik gezien. Daar zat al microsol op dus is nu wel goe vastgeplakt
Klaar
Zitten hier en daar nog beginnersfouten in, maar over het algemeen ben ik tevreden. Juist de decals aan de rechterkant zijn minder goed gelukt. Ze vormden zich niet zo goed naar de body als de linkerkant. Weet niet wrm.
Dit was het verslag, hopelijk is alles goed te volgen . De volgende zal een Shelby GT350R zijn van Revell. Hiervoor moet ik nog primer en bodyverf gaan halen, als ik dat heb komt er een topic van
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.