Daar mijn zoon in juni afstudeert als vrachtwagenbestuurder (opleiding van twee jaar, dus inderdaad studeren) wil ik hem graag verrassen met een truck met zijn naam of initialen op de zijkant.
Hij is weg van Amerika en zijn trucks.
Zijn droom is dan ook in Amerika een job te vinden als "Driver".
Maar dat is iets anders.
Nu over de titel.
Het is inderdaad een poging want ik weet niet of ik het ga klaar spelen om deze truck tijdig te bouwen.
De rugproblemen zijn aan het minderen dus ik heb goede hoop de klus te klaren.
Over welke truck gaat het?
Revell's ontwerp van een International LoneStar.
Een beetje uitleg over de kit.
Sorry dat ik het niet vertaalt heb, maar ik kan echt nog niet zo lang zitten.
The heavy duty truck known as the International LoneStar is made by the Navistar International Corporation with its head office in the state of Illinois. This manufacturer of commercial vehicles founded in 1902 makes, in addition to trucks, the typical American yellow school buses. The LoneStar is conspicuous for its unusual shape alone. The retro design is not merely aesthetic. The large sloping front grille of the LoneStar offers enormous aerodynamic advantages over other conventional trucks with their angular shapes. These become apparent in the form of lower air resistance, which is associated with lower fuel consumption. The interior of this unusual truck impresses with the latest equipment, comfortable seats and a really luxurious living area. This 6 wheeler is powered by their own diesel engine, the MAXXFORCE® 15 which is equipped with two sequential turbochargers and 2,200 bar high-pressure fuel injection. The 15.2 litre, 6-cylinder diesel engine with high pulling power and a dry weight of 1,430 kg develops 550 hp.
- Multipart, true-to-original frame
- Movable front axle
- Three-axle chassis
- Multipart, detailed 6-cylinder engine
- Lift-up bonnet
- Authentic cab with detailed instrument panel
- Large roof spoiler
- Over 70 chrome parts including tanks, tool box, wing mirrors, exhaust pipe and striking front grille
- Mesh behind front grille enclosed as a photo-etched part
- Rotating wheels with chrome rims
- Decals with true-to-original decoration.
De boxart.
Bron: Revell
Foto's van de spreus zijn er niet.
Ik ben stilletjes begonnen en waarom het forum niet laten meegenieten dacht ik.
Vorderingen van de bouw ga je zeker mogen verwachten, maar het word zeker geen speedbuild.
De kit is verbeterde Revell kwaliteit.
Pasvorm is tot nu toe goed te noemen.
Maar er is de bekende flash en uitdrukpunten.
Al bij al een leuke kit om aan te werken.
Verwacht echte geen 5 sterren bouwwerk.
Geen extra details of dergelijke.
Anders kom ik zeker tijd te kort.
Tot volgende.
Hij is weg van Amerika en zijn trucks.
Zijn droom is dan ook in Amerika een job te vinden als "Driver".
Maar dat is iets anders.
Nu over de titel.
Het is inderdaad een poging want ik weet niet of ik het ga klaar spelen om deze truck tijdig te bouwen.
De rugproblemen zijn aan het minderen dus ik heb goede hoop de klus te klaren.
Over welke truck gaat het?
Revell's ontwerp van een International LoneStar.
Een beetje uitleg over de kit.
Sorry dat ik het niet vertaalt heb, maar ik kan echt nog niet zo lang zitten.
The heavy duty truck known as the International LoneStar is made by the Navistar International Corporation with its head office in the state of Illinois. This manufacturer of commercial vehicles founded in 1902 makes, in addition to trucks, the typical American yellow school buses. The LoneStar is conspicuous for its unusual shape alone. The retro design is not merely aesthetic. The large sloping front grille of the LoneStar offers enormous aerodynamic advantages over other conventional trucks with their angular shapes. These become apparent in the form of lower air resistance, which is associated with lower fuel consumption. The interior of this unusual truck impresses with the latest equipment, comfortable seats and a really luxurious living area. This 6 wheeler is powered by their own diesel engine, the MAXXFORCE® 15 which is equipped with two sequential turbochargers and 2,200 bar high-pressure fuel injection. The 15.2 litre, 6-cylinder diesel engine with high pulling power and a dry weight of 1,430 kg develops 550 hp.
- Multipart, true-to-original frame
- Movable front axle
- Three-axle chassis
- Multipart, detailed 6-cylinder engine
- Lift-up bonnet
- Authentic cab with detailed instrument panel
- Large roof spoiler
- Over 70 chrome parts including tanks, tool box, wing mirrors, exhaust pipe and striking front grille
- Mesh behind front grille enclosed as a photo-etched part
- Rotating wheels with chrome rims
- Decals with true-to-original decoration.
De boxart.
Bron: Revell
Foto's van de spreus zijn er niet.
Ik ben stilletjes begonnen en waarom het forum niet laten meegenieten dacht ik.
Vorderingen van de bouw ga je zeker mogen verwachten, maar het word zeker geen speedbuild.
De kit is verbeterde Revell kwaliteit.
Pasvorm is tot nu toe goed te noemen.
Maar er is de bekende flash en uitdrukpunten.
Al bij al een leuke kit om aan te werken.
Verwacht echte geen 5 sterren bouwwerk.
Geen extra details of dergelijke.
Anders kom ik zeker tijd te kort.
Tot volgende.
Laatst bewerkt door een moderator: