Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
I like.. dan ben jij nog van de goede jaren... tegen '78 (mijn jaar) was het ver afgelopen met die stoere vette musclecars, en had je alleen nog maar ne knappe camaro, corvette, of pontiac... al de rest viel toch zwaar tegen....
In ieder geval veel succes met deze coole bak, ik volg al...
ja hoor zo veel mogelijk voo het spuiten dryfitten om te kijken of alles deftig past.
Zo heb je minder gevloek om alles mooi passend te krijgen 1x alles gelakt is.
Zover staan we voorlopig, al wat geplamuurd en velgen getest op naked body.
Tussen motor en versnellingbak was serieus opening; na wat plamuur en geschuur tot een aanvaardbaar geheel gekomen.
Morgen kan ik mijn bestelling afhalen op de post; eens benieuwd naar het resultaat met de Nitro Thinner om de silvering op mijn Van te verbeteren.
Eindelijk nog eens de tijd gevonden om een fotooke te plaatsen.
Nu met het voorlopige mooie weer zit ik minder in de hobbykelder; hoewel het daar nu aangenaam fris is.
Naast modelbouw hou ik mij ook nog bezig met Geocaching en soms ne keer cruisen met de cabrio.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.