Beste vrienden en collega's er is hier bij ons thuis heel wat smerig water naar de zee gelopen ,u allen wel bekend met onze problemen
Nu begint de zon terug een beetje in het water te schijnen en de bouw kriebels steken weer de kop op samen met de lente gevoelens
Nu zou ik dolgraag eens een grote schaal bouwen en ben dan op zoek gegaan naar een Porsche schaal 1/12 maar van bovenuit gunde ze me het echt niet
ik vond een mooie Porsche 935 en mailde de verkoper met de vraag of hij iets in de prijs wilde doen en hij antwoorde heb een bod van 80€ gehad Toen ik hem vroeg of ik hem voor dat bedrag mocht overnemen antwoorde hij botweg " bieden'"
Waarop ik stuurde dat mijn budget niet hoger kon hoorde ik twee niks en dan plots mailde hij " het is in orde je mag hem hebben voor die prijs "
Dan heb ik zijn gegevens gevraagd daarna niks meer gehoord
Opnieuw zoeken op allerlei tweedehandssites en weer eentje gevonden ietsje duurder , ook weer overeen gekomen maar deze keer was het in Nederland en ik moest betalen via SEPA maar ik kon niet verder geraken dan mijn naam , naar de bank gebeld maar ook zij konden niks doen omdat ik weer geen gegevens kreeg en nu eergisteren 20 maart vind ik er toch weer ene een iets andere Porsche 934 , direct contact gemaakt ook weer gepingeld voor de prijs en heb er toch 10€ afgekregen maar ! Ik moet hem zelf halen en dat is nabij Luik
Dus seffens even naar Luik vlammen oef eindelijk kan ik mijn droom waarmaken
Nu om even verder te gaan zaterdag 16 maart met ons Lilianeke naar de beurs geweest ( de eerste keer in een jaar ) in Hoboken , en daar heb ik toevallig de 934 Porsche staan in een deftige aanbieding maar op schaal 1/24
Ik was die dag zo teleurgesteld in die grote Porsche dat ik die dan gekocht heb , tijdens onze mini ledendag stelde onze vriend Roy om hem te kopen en hem in mei mee te brengen en ook hij kon geen contact meer krijgen
Dat was het zo wat
Dus zaterdag kon ik me niet meer inhouden , en ben eens thuisgekomen mijn vrouw verzorgt en dan vliegensvlug naar mijn hobbykamer getrokken om te beginnen
Zondag stond de witte lak er al op en dan alle dagen wat gedaan
Ok genoeg gezeverd en nu de bouw he
De boxart