Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ik sta steeds versteld van de korte tijd waarin zo iets kan geschilderd en tot een goed en respectabel einde kan gebracht worden.
Q: Is de bol (deel rond de pupil) van het linkeroog niet wat te ver uitlopend in vergelijking met dit van het rechter oog?
Bedoel wel zoals door mij nu op het scherm gezien; niet volgens de figuur. Kant van de hand dus.
Heb nog enkele kleine veranderingen aangebracht.
Erwin; heb je goed opgemerkt maar als je foto 1 bekijkt begrijp je waarschijnlijk waarom ik het niet meer heb verandert.
Zoals op de laatste uitvergrote foto zou ik misschien zo'n oog ook kunnen schilderen. Maar in werkelijkheid is het natuurlijk veel kleiner. Hoe je dat klaarspeelt chapeau.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.