Hoofdsponsor

Anders / onbekend Queen een rock legende [DONE]

Status
Niet open voor verdere reacties.

Grijze Wolf

Well-known member
Registered
Dit is iets wat ik al een hele tijd wou maken, en als ik ooit eens veel tijd heb zal ik ze ook in 3D maken.

Begonnen ben ik met uit verschillende foto's een tekening te maken

attachment.jpg

Daarna ben ik op de bekende manier begonnen ze te kneden in supersculpey, de volgende foto's tonen de stadiums en de laatste hoever ik ongeveer ben.
Het zal nog wel enkele uren werk zijn voor ik ze kan bakken en daarna schilderen, maar het is een uitdaging die ik perse wou uitproberen.

attachment.jpgattachment.jpgattachment.jpgattachment.jpgattachment.jpg

Grtx Jan

Dit is er zeker een om te volgen.
Ga je nu van een dikte uit en materiaal weghalen of ook laagjes toevoegen?

@bert65 beide, in the bike lady heb ik uitgelegd hoe ik deze dingen zelf maak.

Het is een tak in het figuur schilderen die in een stijgende lijn zit na jaren daalvaart, verschillende aanbieders zijn overgestapt naar eigentijdse motieven en fantasy wat de jongeren meer aanspreekt denk ik.

Zo was er voor de eerste keer in Ransart een competitie voor vlakke figuren.

Grtx Jan

Prachtig jan dat je dit gaat maken, de muziek van Queen blijft mooi, dit blijf ik volgen, succes.

Heb heel veel van Queen in mijn bezit, ben dan ook een grote fan van de groep en vooral van Freddie.
Zelfs de ringtone van mijn GSM is van Queen. Dat ik deze dus ga volgen zal je dan ook niet verwonderen zeker.
Het begin ziet er al veel belovend uit. Succes verder.

Mark

Queen is ook mijn al time favorit band.
Vind Brain May echt goed gelijken, de gezichten van Freddie Mercury en John Deacon niet en Roger Talor op de achtergrond is slecht te zien.
Maar hé, wat zeur ik hier. Ik vind het al heel knap hoe je dit maakt, doe het je niet na :D
Ben benieuwd naar de schilderwerken.

Fred

Fred, kritiek is gegrond er is nog werk aan de winkel.
ondertussen nog een stuk ge experimenteert en nieuwe tekeningen gemaakt en een beetje met verf geklekert.

attachment.jpgattachment.jpg

attachment.jpg

Zoals gezegd er is nog werk aan de winkel.

Grtx Jan

Was ook niet bedoeld als kritiek hoor Jan, hooguit opbouwend. ;)
Ik vind het knap werk wat je zo maakt.

Fred

Kritiek mag, of verbetering voorstellen hou men het ook wil noemen. Voor mij is het een duwtje in de goede richting en motivatie om beter te doen.
Wel leuk dat je het knap vind.

Grtx Jan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan