Buiten een aantal kits die ik in m'n bezit had uit verzamelwoede voordat ik was gestart met modelbouwen, was dit de eerste kit die ik concreet had gekocht om te starten. Volgens een aantal build reports makkelijk te bouwen, al lees ik verschillende meningen omtrent Italeri. Tot ik weer ergens gelezen had dat je beter toch met een kleine wo2 vechter kon beginnen ... zodoende ben ik bij de Corsair uitgekomen. Nu ja, aangezien de KV-7 toch geregeld moet drogen en uitharden, start ik deze kit als tussendoor project. De Gripen, opvolger van de Zweedse Viggen. Nuja heel veel kan ik er niet over vertellen, aangezien ik nog geen research heb gedaan.
De instrumenten van het interieur bestaan grotendeels uit decals. Dus ook hier weer zal het nodige "photoetch-gevloek" gebeuren. Hopelijk gaat het me hier makelijker af dan bij de KV-7
Ik verwacht niet dat dit topic echt vooruit gaat vliegen, maar we doen ons best in de weinig vrije tijd die ik heb momenteel.
Bedankt voor de interesse alvast!
De instrumenten van het interieur bestaan grotendeels uit decals. Dus ook hier weer zal het nodige "photoetch-gevloek" gebeuren. Hopelijk gaat het me hier makelijker af dan bij de KV-7
Ik verwacht niet dat dit topic echt vooruit gaat vliegen, maar we doen ons best in de weinig vrije tijd die ik heb momenteel.
Bedankt voor de interesse alvast!