Hoofdsponsor

1/7 Sera 1/7 [wip]

Status
Niet open voor verdere reacties.

JordiC

Well-known member
Registered
Aangezien Miss Krueger bijna klaar is, ben ik al eens gestart aan het 2e figuurtje uit HongKong
Ditmaal een braaf schoolmeisje

voorbeeldfoto
attachment.jpg
attachment.jpg

Mijn werk:
attachment.jpg
attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

In het echt is het oranje van de rok feller oranje :) en het paarse haar is nog maar de 1e kleur, er komt nog ander paars over :) 8)

Ik denk wel dat het duidelijk is dat ik niet zo graag standaardkleurtjes gebruik :D

grtz Jordi

Laatst bewerkt:
Ja lekker braaf meisje :)

Leuk figuur maar welens geprobeerd om het lichaam te airbrushen ze is er groot.genoeg voor?

aan gedacht wel, maar nog niet geprobeerd.
Met de Vallejo huidskleuren lukt het eigenlijk vrij goed om streepvrij te verven

Het gaat niet zozeer om streeploos te verfen maar met de AB kan je prachtige zachte overgangen creëren die een dame waardig zijn :)

Tartan rok, transparante kousen, blouse, haar in meerdere kleuren . . . . . . . .

ontsproten uit mijn verdorven brein natuurlijk, best sterk hoe je bezig bent.

Grtx Jan

Sterk begin.
Zal ook eens op die site moeten kijken. :D

Gevaarlijke site.. Filip is ook al aan het rondneuzen. En voor mij zijn er nog 2 onderweg en 2 in pre-order :D

@Grijze Wolf: bedankt. dat zou wel heel knap zijn, maar nog paar stapjes te hoog. Zeker die tartan rok :D

Hèhè, mooie start makker , smaakt naar meer!
Laat je fantasie maar eens los.

Ja hoor, keuze's genoeg op die site... maar eerst kijk ik voor Denise van Pegaso Models ;)
Later meer over die dame :)

vandaag nog wat verder gedaan.
Tijdens het werken (ondertussen is er nog meer gedaan), het fluo groen/geel wordt veranderd. Het stukje ligt momenteel in de Dasty

attachment.jpg

de armen zijn ook al van huidskleur voorzien.
Het haar heeft een (naar mijn mening) mooiere kleur paars gekregen
de kous van het linkerbeen is ook al zwart

Morgen waarschijnlijk nog wat verder prullen en nadenken over een kleurtje voor het blousje en de schoenen

Grtz Jordi

bedankt Maerlandt :ph34r:

voormiddag nog beetje verder gedaan aan deze.
Waaronder het moeilijkste stuk... de ogen sdfkkjskng
de eerste keren dat ik ogen doe (bij Miss Krueger zijn het decals)
ik heb express een foto van afstand genomen, omdat je hier regelmatig leest dat je een model vanop afstand moet bekijken om de juiste indruk te krijgen
attachment.jpg

eventjes bij het bovenlichaam. Het blousje heeft z'n eindkleur gekregen, ik geraakte er maar niet uit welke kleur. De sjaal enzo moeten nog een kleur krijgen
attachment.jpg
attachment.jpg

de armen en handen
attachment.jpg

grtz

ohja, thanks voor het vermelden ;)
volgende keer wegschuren en de arm opnieuw kleurtje geven

hetgene Silenoz opgemerkt heeft, is al verholpen. Nu enkel nog terug een kleurtje aanbrengen

Uw ogen zijn goed gelukt , bij de eerste foto dacht ik eerst dat het rechtse oog wat " loenste " , maar toen ik de tweede foto zag was dit bedrog want ze staan perfect . Doe zo voort !!!

grt Nicolas

bedankt :)

eigenlijk staan de ogen niet goed als je de voorbeeldfoto bekijkt, ze zou eigenlijk naar ene kant kijken. Maar ik heb daarstraks het hoofdje op het bovenlijf gezet. En nu heeft ze zo de blik van een verlegen meisje :D en dat is ook wel leuk

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan