Zo beste mensen hier dan mijn eerste project op dit forum.Ik moet wel toegeven dat dit de zesde keer is dat ik probeer te posten maar dankzij de hulp van coachke is het gelukt.Ik en computers amai.In het verleden was de cobra gespoten in het helderblauw van mr hobby.Het resultaat was niet zoals het moet.Er was glans maar nog meer sinaasappelhuid.Blijkbaar had ik een verkeerde mengverhouding.Dus helemaal mat geschuurd en opnieuw gespoten.Nu staat hij mooi te glanzen.Dit ook dankzij de lessen van coachke.De rest van de shelby word in de kleuren gezet zoals revell aangeeft.Eerst was ik van plan witte strepen op het carrosserie te spuiten,maar ik ga toch proberen de decals te plaatsen.Dat is voor mij wel een uitdaging omdat ik nog nooit zo een grote decals geplaatst heb.Maar dan heb ik dat ook eens gedaan we zullen wel zien of het lukt.Er moet nog veel gebeuren maar hier alvast al wat foto's. Bij gebrek aan bmf de metertjes geshilderd er moeten wel nog decals in geplaatst worden en vernis aangebracht worden. De zetels zijn zijdemat zwart.
Tot daar mijn eerste bericht.Tot de volgende
Marc S
Tot daar mijn eerste bericht.Tot de volgende
Marc S
Laatst bewerkt door een moderator: