Het bericht dat Bart (Silenoz) begon over de Marchetti kits van Planet Models, deed mij in mijn stock zoeken naar de Daco kit die al lang in reserve had. Bij nader toezien is dat best een vrij gedetailleerde kit, die beter is uitgewerkt dan die van Planet, met een romp in twee stukken, mooi uitgewerkte dashbord en zetels, en met wielpoten , propeller en neus in metaal, en twee vacform canopies. De decals die zeker 30 jaar oud zijn betrouw ik niet , dus ik zal eigen decals moeten printen. Bij de beschildering is er keuze te over, al is het een zeer klein toestel op 1/72 ( 11,5 cm spanwijdte) , dus er zullen wel een aantal details verloren gaan, wegens te klein .
Ik ben dus van plan om mijn twee exemplaren te bouwen, van zodra de hittegolf voorbij is. ik weet het, ik heb nog andere projecten die op afwerking wachten , maar ik ben de enige niet die met onafgewerkte projecten zit, nietwaar.
Hier en daar is er nog een andere gelukzak die deze kit in stock heeft, maar ik heb er nog geen gebouwde gezien op het internet (wel die van planet en van cunard models) Dus bij deze : wish me luck.
En als Murphy's wet nog geldig is, wil dat zeggen dat de aangekondigde Marchetti van Special Hobby zal uit komen tegen dat ik de mijne heb afgewerkt.
Ik ben dus van plan om mijn twee exemplaren te bouwen, van zodra de hittegolf voorbij is. ik weet het, ik heb nog andere projecten die op afwerking wachten , maar ik ben de enige niet die met onafgewerkte projecten zit, nietwaar.
Hier en daar is er nog een andere gelukzak die deze kit in stock heeft, maar ik heb er nog geen gebouwde gezien op het internet (wel die van planet en van cunard models) Dus bij deze : wish me luck.
En als Murphy's wet nog geldig is, wil dat zeggen dat de aangekondigde Marchetti van Special Hobby zal uit komen tegen dat ik de mijne heb afgewerkt.