Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@Silenoz: ik ben er nog niet uit welk jasje hij krijgt maar toch bedankt voor de link.
Volgens het plan moet ik hem nog voorzien van zimmerit maar denk dat ik het niet ga doen.
Ook volgens het plan heeft hij stalen wielen (het is een late uitvoering) maar denk dat ik de combinatie ga nemen van stalen wielen en enkele met rubber loopvlak zoals wel meer gebeurde naar het einde toe.
@Swaken: het is een kit met niet teveel onderdelen en zoals meestal bij Dragon toch een vrij goede pasvorm.
@Pascal: als je deze ziet komen denk ik inderdaad dat je eens goed moet slikken.
Als ik hem naast een Panzer III of flakpanzer op basis van de P IV zet ziet hij er veel robuuster uit met zijn massieve bovenbouw.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.