Hoofdsponsor

1/35 Sturmpanzer IV Brummbar Sd.Kfz.166 [wip]

BUZZY10719

Well-known member
Registered
Nadat de Stug zijn Track's en decal's gekregen had ben ik deze avond gestart met een nieuwe kit.
Namelijk deze:

20160222_220826_zpspsmrvmog.jpg

Dit zijn de huidige vorderingen:

20160223_000917_zpsg6n6ejg3.jpg

20160223_000926_zpszvcx1w1p.jpg

Op foto 2 zie je dat er nog wat verbeteringswerken nodig zijn vooral aan de uitlaten.

Laatst bewerkt door een moderator:
@Silenoz: ik ben er nog niet uit welk jasje hij krijgt maar toch bedankt voor de link.
Volgens het plan moet ik hem nog voorzien van zimmerit maar denk dat ik het niet ga doen.
Ook volgens het plan heeft hij stalen wielen (het is een late uitvoering) maar denk dat ik de combinatie ga nemen van stalen wielen en enkele met rubber loopvlak zoals wel meer gebeurde naar het einde toe.

@Swaken: het is een kit met niet teveel onderdelen en zoals meestal bij Dragon toch een vrij goede pasvorm.

@Pascal: als je deze ziet komen denk ik inderdaad dat je eens goed moet slikken.
Als ik hem naast een Panzer III of flakpanzer op basis van de P IV zet ziet hij er veel robuuster uit met zijn massieve bovenbouw.

Als het een heel laat exemplaar is, hoeft hij ook geen Zimmerit gehad te hebben.

Ik volg dit topic met interesse.

@Roy: ik ga er van uit dat hij een heel late is, vandaar dat ik de menging van de loopwielen overweeg.

Deze van tamiya staat hier (dubbel :8 ) in de stash te wachten op wat lijm en wat verf.....
Ooit....... :wub:

Ziet er al netjes uit, ben benieuwd naar de kleurtjes ;)

1/35 Xavier?:laugh:
Deze zal ook hoogst waarschijnlijk als basis zandgeel worden (is een late e) en dan vermoedelijk nog een camo er over.

Terug
Bovenaan