Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Blauw kleur maakt er een opvallende auto van. Willy.hier gaan we
Een box art bezit ik niet wel een mooie foto
het bouwplan ( gekopieerde versie )
de inhoud
Hier de bodemplaat al gedaan
hier heeft hij zijn kleurtje gekregen in zero paints op code besteld
de sierlijsten zijn hier afgeplakt
een eerste laagje Alclad aqua vernis om de decals te kunnen plaatsen
hier zitten de eerste decals erop
tot zover makkers
Je hebt er wel je werk ingestoken , die gordels dat is fijn werk en ook de lichten heb je veel verbeterd. Willy.b]Beste collega bouwers , hier ben ik met de laatste beelden van de Subaru
het instrumenten paneel
[/b]
het interieur de kuipstoelen zijn wel vervangen door andere omdat de veiligheidsgordels er mee opgegoten waren ik maakte liever die met stof en pe onderdeeltjes
mijn ontsteltenis was groot toen ik ontdekte dat ik gordelsloten te weinig had heb het dan maar opgelost met ineen geklikte versie die had ik nog voldoende
de rolkooi paste redelijk goed maar ik was vergeten dat de gordels erdoor moesten , moest ze even achteraan los klikken wat vrij gemakkelijk ging
de ramen dat was ellende daar moest de zwarte rand geschilderd worden , daar was ik toch wel even zoet mee heb geprobeerd ze af te plakken maar dat ging niet omdat ne niks zag daarom met de vrije hand geschilderd , is redelijk goed gelukt , ik heb nadien ze met een tandenstokertje rechter getrokken dat ging redelijk goed als de verf droog was
de eindfoto's
de koplampen trokken op niks heb er proberen het beste van te maken
evenals de achterlichten trokken op niks dat waren twee decals die langs binnen op het glas moesten gekleefd worden en trokken steeds blaasjes en met softener gingen ze stuk dan ook weer het beste van gemaakt
zo beste vrienden dit was mijn avontuur met Airfix de kwaliteit was dan ook navenant maar hij staat wel mooi tussen de andere auto's ik had hem overgenomen omdat ik de auto op zich zo geweldig vond
Marc