We gaan verder met de Crack livery's en deze keer is de Subaru van Paul Lietaer aan de beurt.
Een (naar mijn mening) hele mooie wagen met een al even mooie livery.
Ik maak gebruik van de Subaru Impreza WRX RAC rally 93 van Hasegawa om dit model tot stand te brengen en de transkit komt van Renaissance.
Hieronder al een kleine update van de werken tot nu toe.
Om te beginnen de box art.
Ieper is natuurlijk een asfalt rally en de kit bevat de ophanging voor een gravel versie.
Daarom werd beroep gedaan op een tarmac conversion kit van Renaissance, die (als het goed is) de wagen aanzienlijk zal verlagen.
Ook de decals komen van Renaissance en hierbij werd ook een andere vleugel voorzien in resin.
Leuke toevoeging van de kit: Een heel leuk PE setje, waarvan ik zoveel mogelijk zal gebruiken.
Er zat ook een vel bij om gordels uit te knippen maar die worden vervangen door een aftermarket setje.
Een (naar mijn mening) hele mooie wagen met een al even mooie livery.
Ik maak gebruik van de Subaru Impreza WRX RAC rally 93 van Hasegawa om dit model tot stand te brengen en de transkit komt van Renaissance.
Hieronder al een kleine update van de werken tot nu toe.
Om te beginnen de box art.
Ieper is natuurlijk een asfalt rally en de kit bevat de ophanging voor een gravel versie.
Daarom werd beroep gedaan op een tarmac conversion kit van Renaissance, die (als het goed is) de wagen aanzienlijk zal verlagen.
Ook de decals komen van Renaissance en hierbij werd ook een andere vleugel voorzien in resin.
Leuke toevoeging van de kit: Een heel leuk PE setje, waarvan ik zoveel mogelijk zal gebruiken.
Er zat ook een vel bij om gordels uit te knippen maar die worden vervangen door een aftermarket setje.
Laatst bewerkt door een moderator: