Hoofdsponsor

1/35 SWS Zehnling (buzzy's dochter) [wip]

BUZZY10719

Well-known member
Registered
De dochter heeft na de speedbuild de smaak te pakken.
Ze wou een mooie doos maken.
Ik heb even in mijn stapel gekeken welke ik nog had en welke ik de eerste jaren toch niet zou bouwen.
Na afspraak dat ik haar zou helpen met raad (en soms een klein beetje daad) zodat het een mooi model zou worden heb ik haar de volgende doos aangeboden.

DSCF0040_zpse22c1f0b.jpg

We zijn vandaag gestart en tot nu toe neemt ze er wel haar tijd voor en na een uurtje werk (schuren passen en nog eens schuren en controle van de papa) heeft ze dit al als resultaat.

20150304_221713_zps57af8g17.jpg

(en toen was het bedtijd)

:wow: dat is wel een hele mooie kit dat je dochter zal maken.
Dat ze haar tijd maar neemt, geduld is een deugd dat niet alle modelbouwers gegeven is ;)
Way to go meid, maak er iets moois van, en geniet van het bouwen :D

Nice, als ze deze diligentie blijft volgen heeft ze aan mij ook een trouwe volger!

Leuk kitje inderdaad en een mooi model dat ik zelf eigenlijk niet zo goed ken.

Ik heb hier 2 "Bronco"-dozen staan, maar die lijken mij niet voor beginners. Succes!
Maar het geduld en het steeds opnieuw passen leert ze al en met goede hulp zal het wel goed komen.

(en toen was het bedtijd)
OK, het zal rond 22.15 geweest zijn, maar het stimuleert niet Buzzy!
(Wordt het geen tijd voor een eigen account?)

Peter

Super leuk dat de dochter modelbouw interessant vind en ze kiest er meteen een mooie kit uit,zet hier heel graag een stoeltje bij en volg vol interesse. ..

Bedankt voor jullie reactie's mannen, Rani zal blij zijn als ze morgen de reactie's leest.
Ik denk dat dit morgen als ze op staat het eerste werk zal zijn. Kijken of er reactie is.:D:D:D

@Peter: dat van die account hadden we ook besproken en zullen we vermoedelijk morgen dan ook in orde brengen.:D

PS: Aan de mod's, ik ben het voorvoegsel met de schaal vergeten toen ik het topic begon. Kunnen jullie dit nog aanpassen, zoals de doos zegt is het 1/35.
Alvast bedankt en sorry voor het vergeten.

Laatst bewerkt:
Het interessantst vind ik hier zelf om te zien hoe Rani kennelijk de tijd neemt. Ik zie een superstrak gebouwde basis en dat vind ik tig keer beter om te zien dan een half afgebouwd model dat scheef in elkaar steekt en waar nog heel veel aan geschuurd zou moeten worden.

Ook in modelbouw is haastige spoed zelden goed, en het resultaat komt vanzelf wel :)

Duidelijk te zien dat Rani de microbe te pakken heeft, maar ja, als je grootgebracht bent met RC tanks is dat niet zo verwonderlijk hé.

Doordat ik me nog niet kan registreren plaatst papa nog de update's.
Niet veel gedaan vandaag maar toch nog een foto.

20150305_211329_zpss9tefpig.jpg

Vandaag nog een beetje verder gedaan.
De assen zitten er eindelijk allemaal op.
Aan 1 kant ook de veerarmen gedaan.

20150307_211640_zpsbnxnoyhj.jpg

20150307_214922_zps689npwui.jpg

Dat ziet er kaarsrecht uit Rani, complimenten. Toen ik zo oud was als jij en mezelf bezig hield met een kit zat alles schots en scheef.

Als je dit hoge niveau blijft volhouden, komt er een onwaarschijnlijk mooi model uit.

Prachtig tot nu toe, en zo te zien met veel geduld ;)
Doe zo verder meid, dat komt zeker goed :)

Hier nog een kleine update.
Verarmen aan beide zijde's gedaan.

20150317_200940_zps9ecriied.jpg

Op deze foto is er links een verarm die wat schuin staat maar dit is al verholpen.

Terug
Bovenaan