Hoofdsponsor

1/35 T34/76 (Revell) [DONE]

• Onderwerp starter Onderwerp starter jed666
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
J

jed666

Guest
hoi de mannen
hier ben ik met het eerste modelleke sinds een lange tijd geleden,ik koop veel van die modelbouw magazines en in art of modeling zag ik een uitgebreid verslag van een T34 heb mij dan een goedkoop modelleke gekocht van revell.
om eens te kijken als ik er nog wat van kan heb geen PE setje of tracks gekocht want vondt dat nogal redelijk duur om aan zo'n goedkoop model te hangen kheb mij dan maar beholpen met een cola blik en voor de achterste grille zo'n bolleke voor thee mee te maken.
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg

kheb dat dan in een grondlaag zwart gespoten en dan mijn kleur aangemaakt van valejo en voor de eerste keer met ne airbrush gewerkt.
t's geene duure maar beter dan ne borstel
attachment.jpg

ja op de foto's had ik er al een 2de laag die wat met wit erbij voor de highlights gespoten
attachment.jpg

heb dan wat verder geexperimenteerd met chippen en verweren enz... allee alles wa in da boekske stond geprobeerd
hier zie je de achterste grille en de kleppen
attachment.jpg
attachment.jpg

de text op de turret had ik van een foto waar ik mijn dio zou op baseren
attachment.jpg
attachment.jpg
attachment.jpg

hie volgen nog enkele foto's zoals die nu staat ben onder tussen begonnen met de grondplaat maar slaat tegen ga moeten sneeuwpoeder kopen want gemalen soda kristallen geeft geen goed resultaat.
attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

attachment.jpg

voila zover zit ik ben ne keer benieuwd persoonlijk vindt ik hem nie echt geslaagd mar ja t'is mijne eersten en het kan nie vlug genoeg gaan

Ziet er tot nu toe niet slecht uit en zeker niet voor een eerste.
Het beste kenmerk van een modelbouwer is geduld, dus het moet niet allemaal heel snel gaan.

Eerste dus zeg je??? ;)
Qua kleur zit je volgens in elk geval bal er op als ik de niet-kunstlicht foto's bekijk (grijzere tint op sommige foto's ipv gifgroen).

der zijn een paar foto's genomen in mijn veranda da licht is daar nie zo fel de andere zijn genomen op mijn werkplaats onder daglicht(tl-lamp)
in ieder geval bedankt voor de reactie

zou ne keer moeten checken russian green was erbij en nog 2 kleuren want heb ook wat gemengd

Ziet er zeker niet slecht uit... voor een eerste ;)
Voor je sneeuw kan je gewoon bicarbonaat kopen (dit vindt je bij de bakker-benodigdheden in de supermarkt) Is zeer fijn en makkelijk in gebruik ;)

bedankt voor de tip mag je werken met houtlijm of vernis voor de hechting met bicarbonaat

Verdunde houtlijm of vernis werken prima om bicarbonaat vast te zetten :)
Zelfs haarlak is een goede lijm (neem wel sterke haarlak ;) )

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan