Met de huidige en de komende hitte wordt werken op mijn hobbykamer (bijna) onmogelijk, veel te warm voor mij. Daarom schakel ik over op een soort vakantiemodus en verhuis ik pc en model naar de living / keuken waar er airco is.
Ik ga dan ook voor een iets simpeler model en kies deze maal iets voor mijn vrouwken, een voertuigje in gebruik bij het Deutsches Rotes Kreuz tijdens de Tweede Wereldoorlog. Vermits het niet echt een militair voertuig is, plaats ik dit onder de rubriek auto's.
De boxart van een klein sympathiek ding.
De instructies komen in boekvorm en zijn heel gedetailleerd.
Er zijn vijf kleurenschema's beschikbaar: Deutsche Reichspost, Ordnungspolizei, Deutsche Reichsbahn en 2x Deutsches Rotes Kreuz.
Er zijn 7 sprues + 1 klare, decals en wat PE.
Beloofd een interessante bouw te worden.
Ik ga dan ook voor een iets simpeler model en kies deze maal iets voor mijn vrouwken, een voertuigje in gebruik bij het Deutsches Rotes Kreuz tijdens de Tweede Wereldoorlog. Vermits het niet echt een militair voertuig is, plaats ik dit onder de rubriek auto's.
De boxart van een klein sympathiek ding.
De instructies komen in boekvorm en zijn heel gedetailleerd.
Er zijn vijf kleurenschema's beschikbaar: Deutsche Reichspost, Ordnungspolizei, Deutsche Reichsbahn en 2x Deutsches Rotes Kreuz.
Er zijn 7 sprues + 1 klare, decals en wat PE.
Beloofd een interessante bouw te worden.