Hoofdsponsor

Anders / onbekend Typmiep [WIP]

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ron
  • Startdatum Startdatum

Ron

Bouwers voor bouwers :)
Registered
Deze was al gedeeltelijk gestart gelijktijdig met de Dark Elf en nu deze ook maar eens afmaken.
De lichaams kleuren waren al gespoten een tijdje terug en nu gestat met haar kleding, haar rokje is af op een satin lakje na om het een beetje op leer te laten lijken , de jas heeft zijn donkeren schaduwen al ontvangen en wacht nu op wat high lights.
De panty`s mogen uit :) die moeten opnieuw gespoten worden wegens enkele beschadigingen en ook niet echt naar mijn zin ( hou meer van netkousen en jarretelles:laugh:)

De stand van zaken

DSC_9955.jpg

:laugh::laugh::laugh::laugh::laugh:Hey Ron kuunt ge daar niet voor gestraft worden voor zo een beeleke foto :laugh::laugh::laugh::laugh:
Neen man dat is weer knap hoor
Marc

Ron, knap.
doe de benen in huidskleur en dan de panty zeer transparant.
De kousband dan met een subtiele tekening wordt dan zeker sexy.

Grtx Jan

Gaat weer een speciale dame worden... Ik schuif graag mee aan.
Plaats om mijn pintje te zetten is er ook al, dus...

Mark

Bedankt vieze mennekes :)

Jan, inderdaad eerst even een vleeskleur en dan enkele laagjes vernis met een druppeltje kleur erin gemixt.
De eerste keer was het prima gelukt totdat ....... :) en de tweede keer iets teveel kleur in de vernis en ik iets te enthousiast :$

Ron, het zelfde had je voor de bh kunnen doen.
Wel licht en schaduw aanbrengen in je huidskleur, de panty dan mooi egaal.
Maar wist je waarschijnlijk ook wel.

Jan

Jan inderdaad was al bekent hier, had al eerder een figuur met panty's gedaan en heb daaruit geleerd dat de vleeskleuren best wel wat overdreven aangebracht mogen worden voor een beter effect, was wel tevreden met het resultaat toen.
Wat die BH betreft kan ik je even niet volgen, deze moet nog gedaan worden.

Ik vind het wel leuk om zo af en toe een figuur te doen, meestal een of twee per jaar en zal dus nooit een echte crack zoals jullie figuurschilders worden :)

001~12.jpg

Ron, alle delen die ik later transparant wil maken schilder ik naakt.
bijvoorbeeld borsten zonder BH, nadien voeg ik dan transparant de kleren toe.
Dit gaat bijvoorbeeld ook voor een doorschijnende bloes.
attachment.jpg
Grtx Jan

Ok Jan ik heb hem nu :)
Op mijn figuur is de Ballen Houder van stof, maar ik hou zeker jou tip in gedachten, bedankt

Bedankt Nicolas maar het figuur heeft nu zwemles in een badje met schoonmaak middel, zaten teveel foutjes in naar mijn zin dus weer een nieuwe start met Miep.

Blijft toch een mooi figuurtje, had mijn Rita, die ik gekregen heb van het werk maar dezelfde vormen... echter, mijn secretaresse is helemaal plat, zowel voor als achteraan... en moet bovendien regelmatig aan de stroomkabel om er nog iets mee aan te vangen

Blijft toch een mooi figuurtje, had mijn Rita, die ik gekregen heb van het werk maar dezelfde vormen... echter, mijn secretaresse is helemaal plat, zowel voor als achteraan... en moet bovendien regelmatig aan de stroomkabel om er nog iets mee aan te vangen

Ook nooit geen geluk hé Dan :)

Afijn zo ziet Miep eruit na een nachtje zwemmen in de Dasty ontvetter, zelfs de 2k lijm heeft het opgegeven :)

DSC_0037.jpg

Zonde van het werk maar beter dan dat je je zit te ergeren aan bepaalde dingen ook al is dit figuur niet voor mezelf.

Moedige stap, maar inderdaad beter dan zich nadien te ergeren over fouten die jezelf blijft zien.
heb ik terug een reden om een stoeltje bij te zetten.

Grtx Jan

Terug
Bovenaan