Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Top! Weer een aanwinst voor de diversiteit, ik ben benieuwd hoe je dit in 2 dagen gaat doen... maar ergens heb ik er ook wel weer het volste vertrouwen in.
Hoi Dirk, mooi schip !
ik dacht dat Roy een geintje maakte in de slow chat... USS Missouri in een weekend ?
Maar hier issie dan, in een comfortabele schaal voor een bouw-weekend !
Gezien die schaal lijkt het mij te doen in 50 uur, maar heb eerlijk gezegd geen weet
van hoe gedetailleerd dit model is. Schilderwerk is vast ook pittig ?
of ik hem in 1 weekend af ga krijgen weet ik niet maar denk het wel. ze word gewoon uit de doos gebouwd.
de planning is om ze de eerste dag in de grondverf te krijgen en alles gelijmd te hebben dan de 2 de dag schilderen.
ik ga deze week alvast rond zien voor de juiste verf.
het is het zelvde kidje dat steven laat zien in de link dus van parts valt het best mee er zitten geen 100 derden parts in de kid .
alles wat op het dek vast hing geschilderd + het dek
laatste foto is kijken of alles van de boven bouw past . en het past best goed dus daar ga ik nu eerst aan schilderen en dan kan het vast gelijmt worden
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.