Heb je vragen over de groepsbouw, stel ze dan hier!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Nu is mijn probleem, ik wil de Ukraine uitvoering maken. Daarin zitten een aantal kleuren. (links)
Maar geen interieur en motor kleuren, Terwijl ik wel mag kiezen, met een open of gesloten, motorkap of deur. Met die reden is de motor zichtbaar en de binnenkant cabine. Deze opties zijn in de beschrijving op genomen.
a. de truck maken met de beschikbare kleuren, en mengen bv voor de delen die niet zichtbaar zijn.
b. aan de hand van foto's deze kleuren erbij aanschaffen, dan is dit voor mijn gevoel helemaal weg uit back to basic.
c. Andere kit kiezen.
d. Een aantal bouwers beslissen voor mij en raden nog 2 of 3 kleuren aan die ik extra mag aan schaffen, uit het gamma van Ammo/MIG om de motor en interieur toch een beetje op de werkelijkheid te laten lijken. Kijk de nu aanwezige groen tinten en rood nuances, kan ik weinig mee mengen. alles wat ik dan ga verkrijgen zal iets van grijs/bruin zijn. Maar verder nog steeds geen schema voor interieur en motor.