Zoals ik in een eerder bericht gemeld heb dat ik even stop met de BMW M1 om diverse redenen zal ik dan maar meteen met de deur in huis vallen zeker
Wel zondag in Mol kon mijn dag niet meer stuk toen ik op een stand de witte Chamonix verf vond voor de M1 terwijl nog rond keek viel mijn oog op een doosje van C1 models met name de Caddy deze had ik nog niet en ik was meteen verkocht maar dan moest ik wel dik tegen mijn zin nog een kit kopen niet voor de centen ( klein beetje wel hoor ) maar omdat ik het chassis in twee moest zagen en verder nog zaken moest verbouwen maar ja het kon niet anders
Nu de Caddy was en is voor vele tuners en ombouwers een gewild karretje de specificaties zijn ongeveer hetzelfde als een gewoon Golfje
1600 cc 4 cilinder met normaal een carburator die graag dronk , bij deze komt een GTI motor in te liggen van 110pk injectie ook alle leidingen ga ik proberen te scratchen maar dat is voor later
Wat me opviel is de goede pasvorm van de c1 modellen motorkap paste bijna correct even aan de zijkanten met een schuurblokje en viel er als gegoten in
Eerst wat beelden nu
De boxart 2x
De Caddy
De donor Golf
De body
De inhoud
De eerste werkzaamheden het verzagen
Ondertussen ligt het motorblokje al gelijmd tussen de knijpers , spijtig genoeg moet ik stoppen om te gaan werken , mijne kameraad uit de nood helpen door de bevrijdingsfeesten heeft die het enorm druk in Breendonk en werkt tot laat in de nacht en dan ben ik om hem te helpen
Tot morgen zeker
grt
Marc
Wel zondag in Mol kon mijn dag niet meer stuk toen ik op een stand de witte Chamonix verf vond voor de M1 terwijl nog rond keek viel mijn oog op een doosje van C1 models met name de Caddy deze had ik nog niet en ik was meteen verkocht maar dan moest ik wel dik tegen mijn zin nog een kit kopen niet voor de centen ( klein beetje wel hoor ) maar omdat ik het chassis in twee moest zagen en verder nog zaken moest verbouwen maar ja het kon niet anders
Nu de Caddy was en is voor vele tuners en ombouwers een gewild karretje de specificaties zijn ongeveer hetzelfde als een gewoon Golfje
1600 cc 4 cilinder met normaal een carburator die graag dronk , bij deze komt een GTI motor in te liggen van 110pk injectie ook alle leidingen ga ik proberen te scratchen maar dat is voor later
Wat me opviel is de goede pasvorm van de c1 modellen motorkap paste bijna correct even aan de zijkanten met een schuurblokje en viel er als gegoten in
Eerst wat beelden nu
De boxart 2x
De Caddy
De donor Golf
De body
De inhoud
De eerste werkzaamheden het verzagen
Ondertussen ligt het motorblokje al gelijmd tussen de knijpers , spijtig genoeg moet ik stoppen om te gaan werken , mijne kameraad uit de nood helpen door de bevrijdingsfeesten heeft die het enorm druk in Breendonk en werkt tot laat in de nacht en dan ben ik om hem te helpen
Tot morgen zeker
grt
Marc
Laatst bewerkt door een moderator: