Het slachtoffer is de 1/16 VW Karmann Ghia die ik al een tijdje had liggen. De bedoeling is om er geen roestbak van te maken want dat komt onderhand mijn neus uit dus een bling bling geval. Kleurstelling word een of een two tone of iets heel anders wat ik aan het bekijken ben of het haalbaar is. Voor de rest word hij iets verlaagd niet veel misschien 1a2mm voor de rest wat kleine aanpassingen. Ik wilde er anderen velgen onder hebben maar helaas niet te vinden ook niet in RC wereldje want die zijn een 1cm te groot en dat gaat echt niet passen ook gekeken bij de 1/18 modellen of de 23 inch velgen misschien passen maar die zijn weer een halve cm te klein ten opzichte van het originele wiel :? . Maar nu gaan we eerst de body strak maken wat wel wat tijd vraagt vanwege de redelijke slechte pasvorm (de mal van het model bestaat al 22 jaar dus wat wil je) en misschien vinden we wel een 1/16 Porsche voor weinig centen.
Na nodige dryfitten en schuren voor een goede pasvorm zitten de eerste twee onderdelen erop.
Op de neus van het model zitten twee flauwe sincholes (zwart omcirkeld)
Omdat ik het niet kon laten de sierstrip verwijderd, vond het toch al geen gezicht
Na nodige dryfitten en schuren voor een goede pasvorm zitten de eerste twee onderdelen erop.
Op de neus van het model zitten twee flauwe sincholes (zwart omcirkeld)
Omdat ik het niet kon laten de sierstrip verwijderd, vond het toch al geen gezicht
Laatst bewerkt door een moderator: