Beste vrienden ik heb jullie een beetje verwaarloosd en ben jullie wel wat fotokes verschuldigd , door mijn laatste dringende bezigheden heb ik wel wat verder gebouwd maar heb me de tijd niet gegeven om te posten bij deze zal ik het al een deel goedmaken want ondertussen is de kever zo goed als af maar dat hebben jullie nog te goed hoor
De motor is tot nu toe 1 van mijn betere creaties gewoon omdat ik de originele setting's heb behouden maar heb een leuke wash aangebracht en bougiekabeltjes heb bij gelegd ,klein detail wat misschien niet te zien is dat ik de V-riem schuin heb gekrast met een scherp mesje zodanig dat hij op een V lijkt wat weeral de werkelijk benaderd
De bodemplaat of platform zoals dat tegenwoordig heet want van chassis mogen we in feite niet meer spreken om de eenvoudige reden dat er geen chassis is gewoon een in een vorm geperste plaat die zeker zo sterk is als een chassis komt er nog bij dat het een heel pak lichter is en men spreekt dan over een " monocoqe " omdat eens de bodemplaat verwerkt is met de rest van de carrosserie 1 geheel vormt
Het platform is zoals altijd bij mij in het donker grijs ook hier heb ik een lichte wash overgegeven
ik probeer altijd de originele kleuren onderaan te maken omdat vele bouwers gewoon denken dat het gewoon zwart is wat zeker niet het geval is
Ik ga nu proberen mijn bouw terug in beeld te zetten nogmaals sorry hoor , maar de plicht riep en roept nog hoor huiselijke takenmoeten nu eenmaal ook gebeuren en er zit nog veel in het verschiet
Makkers de groeten
Marc