Beste vrienden vandaag begin ik aan de voorlopig laatste kever in hun reeks , ik hoop ooit nog eentje te pakken te krijgen en dat is die met de kachel voorin onder het kofferdeksel hij bestaat ik weet , ik ga nu zondag kijken of ik hem in Jabeke kan vinden
Nu even terug naar deze kit het gaat over een 4x4 kever met een open dak
Nu even iets vertellen deze kit was compleet maar ik heb twee stukjes geleend voor de ambulance omdat daar de twee stukjes ontbraken en vanmorgen heb ik ze snel zelf gekopieerd met een pasta die zelf uithard en daarin heb ik de twee stukjes in geduwd laten drogen , de stukjes eruit geprutst en het negatief opgevuld met autoplamuur met verharde , na 7 min was alles steenhard en ik had mijn kopietjes
Ik wilde dit melden omdat dees kitje geopend is maar is nu helemaal als nieuw
Het gaat om deze kit
de inhoud
Voila en we zijn vertrokken
Marc
Nu even terug naar deze kit het gaat over een 4x4 kever met een open dak
Nu even iets vertellen deze kit was compleet maar ik heb twee stukjes geleend voor de ambulance omdat daar de twee stukjes ontbraken en vanmorgen heb ik ze snel zelf gekopieerd met een pasta die zelf uithard en daarin heb ik de twee stukjes in geduwd laten drogen , de stukjes eruit geprutst en het negatief opgevuld met autoplamuur met verharde , na 7 min was alles steenhard en ik had mijn kopietjes
Ik wilde dit melden omdat dees kitje geopend is maar is nu helemaal als nieuw
Het gaat om deze kit
de inhoud
Voila en we zijn vertrokken
Marc
Laatst bewerkt door een moderator: